Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er så mange møter. Det var ikke jeg som nevnte møter i utgangspunktet men et møte på Stortinget(kom ikke på noe bedre) må være i dress, men møte med sjefen på ICA kan gjerne være i dongeri.

Håper du mener butikksjefen?

ICA er vel i Norgesgruppen og skulle jeg ha dratt på møtet der ville jeg nok spandert på meg bukse og jakke/dress.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe problem i å møte opp på Stortinget i pene jeans og skjorte, for meg hadde det vært fryktelig kunstig å møte opp i dress. Om man arbeider der eller representerer en offentlig institusjon, norsk eller utenlandsk, er selvfølgelig saken en helt annen. Folk forstår vel selv hva man kan ha på seg hvor?

Lenke til kommentar
Og ja, jeg er enig i at det ser bedre ut dersom buksen blir slim ved leggen.

For de som ikke har råd eller gidder bruke penger på å kjøpe akkurat det så er det vel ganske greit og bare bruke strikk eller putte dem i sokkene.

 

For øvrig har jeg ikke noe problemer med Å SE DASS UT heller...

Jeg kan ikke huske at slimfit var så mye dyrere enn "regular fit" sist gang jeg var på shopping.

Fikk fikset litt av innlegget ditt =)

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Stussa over denne av deg Espennt: For de som ikke har råd eller GIDDER BRUKE PENGER på å kjøpe akkurat det så er det vel ganske greit og bare bruke strikk eller putte dem i sokkene.

 

Så de gidder ikke bruke pengene på det de egentlig vil ha? Så derfor kjøper dem heller noe som de må bruke en strikk for å oppnå. Jada, det gir jo mening.

Lenke til kommentar
Men hvorfor kjøpe så store bukser i utgangspunktet?

 

 

Han svarte jo deg! L2READ.

Han sier han bruker strikk fordi buksen blir 'slimmere'... :w00t:

 

Og ja, jeg er enig i at det ser bedre ut dersom buksen blir slim ved leggen.

For de som ikke har råd eller gidder bruke penger på å kjøpe akkurat det så er det vel ganske greit og bare bruke strikk eller putte dem i sokkene.

 

For øvrig har jeg ikke noe problemer med sokkene eller strikken heller...

Ehh... han svarte meg på det jeg spurte før, så svarte han ikke på det? Kanskje du skal lære deg å lese i stedet for? Hvis man må bruke strikk betyr det at han har for store bukser. Så sa jeg hvorfor kjøpe så store bukser i utgangspunktet. Det var også ment halvt ironisk.

Lenke til kommentar
Nei, de har for eksempel allerede bukserfra før, før de fant ut at man kunne bruke sokk/strikk greia, og ser ikke det nødvendig å kjøpe nye som blir slim ved leggen.

Men poenget er vel egentlig at viss du liker slimme jeans best, hvorfor ikke kjøpt det i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Nei, de har for eksempel allerede bukser fra før, før de fant ut at man kunne bruke sokk/strikk greia, og ser ikke det nødvendig å kjøpe nye som blir slim ved leggen.

Men poenget er vel egentlig at viss du liker slimme jeans best, hvorfor ikke kjøpt det i utgangspunktet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...