Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg går i jogge bokser nesten vær dag. Og en jakke gjør susen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorvidt det kan betraktes som "slutty" må avgjøres helhetlig. Generelt er det pent, og ikke minst sexy. Deg om det. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Innen jeans kjører jeg JJ, Selected, Billabong. Innen t-shirts kjører jeg JJ, Selected, Bench, Ripcurl. Liker grått/hvitt. Genser kjører jeg lite av, men går som oftest i merkene ovenfor. Vet ikke hva jeg skal kalle stilen min, jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hørtes litt ut som Harry/Skate/Surf, skater du? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han trenger jo ikke å skate for å gå i det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han trenger jo ikke å skate for å gå i det. Sa da strengt tatt ikke det heller? Var bare et spm. om han gjorde det, ettersom skatere ofte går i klær som han beskriver. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Åja, beklager. Så det ikke den veien. Endret 25. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Veldig så sterke meninger enkelte her har om klesstilen til ungdommer, da. Ingen respekt for at folk kler seg i det de føler seg komfortabel i over hodet. Selv bruker jeg som regel det som ligger øverst i hyllen i klesskapet, være seg joggebukse eller jeans, t-shirt eller piké. Men siden det er så mange her som tilsynelatende vet hva som er korrekt og ikke korrekt innen kleskulturen, hva er poenget med strikk rundt leggene på jeans? Endret 25. mars 2009 av Minus Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Poenget er at du ikke skal trakke på buksen.. meningsløst. IKKE KJØP SÅ LANGE BUKSER,DA! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei. Jeg bruker strikk på buksen for at den skal bli "slimmere". Og nei, jeg gidder ikke å kjøpe x antall nye bukser fordi noen synes det er teit. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men hvorfor kjøpe så store bukser i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vil det ikke se litt snodig ut om buksen i utgangspunktet er litt baggy og blir kjempesmal nede ved ankelen? Den vil jo få folder som ikke passer inn. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Altså, det er jo forståelig at man gjør det når man har for store bukser. Ser meg rundt i klasserommet og det er mange som gjør det. Det er visst mer normalt enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Såvidt jeg kan se i klasserommet nå er det ingen som har strikk på buksa, men av en eller annen merkelig grunn har mange av personene som går på idrettslinja denne strikken rundt beina. Samme folka som går med flate Vans-sko, joggebukse, cardigan og t-skjorte med v-hals. Skal ikke si hva jeg mener om det, men du kan jo tenke deg hvordan det ser ut. Egentlig skulle jeg ønske jeg var litt mer interessert i klær, for er jo mye rart og pent man får kjøpt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja det er sant. Det er mange klær som er tøffe som ikke er "merkeklær". Det trenger ikke være et krokodille-tegn på brystet for at en pique skal se kul ut. Mange som ikke skjønner dette. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Går som regel i joggebukse, jeans hvis det er litt mer formelt (møter ol.). Bruker hettergenser som regel, av og til skjorte. Bryr meg veldig lite om hva jeg går i egentlig. Er ikke så nøye på akkurat dèt... Mvh Birger (18) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 jeans hvis det er litt mer formelt (møter ol.). Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeans er tydeligvis ikke pent nok for møter. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det spørs jo hvilket møte man skal på. Må jo være en spesiell kleskode for at man ikke skal få gå i jeans på et møte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå