thrice Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, derfor jeg ikke ville vist meg offentlig med noe sånt.Ingen kan si det er pent!! Men innerst inne vil du gå med det? Lenke til kommentar
Melaniie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Men uansett, det var ikke snakk om joggis på jobb nei Jo, det var ei som ikke så problemet med å gå i joggebukse på jobb/skole. ...... og hvis du leser litt videre så skrev jeg at jeg skjønte at man ikke kunne gå på jobb i joggebukse hehe......... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Nei, derfor jeg ikke ville vist meg offentlig med noe sånt.Ingen kan si det er pent!! Men innerst inne vil du gå med det? Hvis jeg hadde vært alene hjemme så kunne jeg gjort det, samme som med joggis. Går med det når jeg er alene hjemme. Men ikke ut av huset. Endret 22. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvor i alle dager har du/dere sett menn(?) i harem bukser? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Thrice, tenker bl.a på haremsbukser (?), pysjbukser, ser enkelte menn har begynt å bruke sarong også. Mao, det er mye som ser verre ut enn joggebukser Sarong funker når du er på stranden eller i båt det er ett badeplagg syns jeg. Også er det ett fett ord å si da SARONG!!! Harembukser er bare jævlig imo. Pysjbukser er på lik linje med joggis. Sarong som i et skjørt man knyter rundt seg? Fankens, GnoMiz, det forventet jeg ikke. Hadde jeg sett en gutt i det hadde jeg ledd. Det er så evig chill, elsker mine ^^ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jævlig skjønt med jenter som går med slikt Men hadde gutter gått med det.. fysj. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er så evig chill, elsker mine ^^ Det må være noe galt med deg Datasmurf, først kjole så dette? Greit at kanskje er behagelig å gå med, men det ser jo helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er jo ikke rart om Datasmurf er jente da. Er hun/han gutt var det bittelitt verre Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er jo ikke rart om Datasmurf er jente da. Er hun/han gutt var det bittelitt verre Han er gutt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er jo ikke rart om Datasmurf er jente da. Er hun/han gutt var det bittelitt verre Han er en mann. Gutter/menn kan gå med skjørt eller kjole for all i care. Men vær så snill, da, bruk klær som faktisk er designet for menn. Det finnes jo både skjørt og kjoler faktisk er det. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvis han er mann så.... eh.. Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Emo er min ting (//.x) Nei, går mye i 14tizz pannebånd og merkeklær :/ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Stort sett tror jeg Datasmurf bare har et svært stort behov for å skille seg ut, og ikke egentlig går i dette fordi det er behagelig. Sarong og kjole er forebeholdt kvinner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Wisbatov, deg om det. Jeg syns det er jævlig behagelig. Luftig og godt, har du prøvd det selv kanskje? Sarongene mine er for menn, men kjolen min er for bestemødre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja nettopp meg om det, og min personlige oppfatning er at du bevisst prøver å skille deg ut hvis du går med kjole som mann. Det at det er behagelig har lite å si. Det er behagelig og ta på seg selv også, men gjør du dette foran andre? Neppe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det som er mest behagelig er å se bra ut imo! Må si meg enig med Wisbatov når det kommer til kjole bruken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Wisbatov, vel, da har vi to personlige oppfatninger, for jeg prøver ikke bevisst å skille meg ut. Jeg liker ikke å skille meg ut, men jeg er heller komfortabel og annerledes, enn ukomfortabel og følger strømmen. Alt for komforten spør du meg. GnoMiz, deg om det. Jeg gir egentlig ganske blanke i hvordan jeg ser ut. Jeg tar på meg det som er mest komfortabelt, så for meg er det vel heller motsatt Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Må si meg enig med Wisbatov og GnoMiz her. Greit nok å ville skille seg ut, men det virker som om enkelte her skiller seg ut kun for å skille seg ut, ikke fordi de selv mener de ser bra ut i det. Datasmurf, synes du selv du ser bra ut i kjole og sarong? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg gir faen i om det er digg å ha på hvis det ser ut som det Datasmurf driver å poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå