Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Blir vel det jeg føler for? Men blir en sånn blanding av normalt pent? Og litt mer baggy siden står på brett. Så du mener at fordi du stå på brett, så må du ha en baggy stil? Skatere brukte opprinnelig baggy klær fordi de er bedre å tryne i, så jeg ser den. Man får mindre skrubbsår/brannsår hvis man sklir inne den gigantiske buksa enn rett på asfalten med en "stram" bukse. Dessuten tror jeg det er lettere å trikse på brett med litt mer baggy klær. Men jeg kan være helt på jordet er da... Uansett, jeg synes baggy jeans er dritsexy. Menn i stramme bukser kommer aldri til å bli helt min greie. Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Blir vel det jeg føler for? Men blir en sånn blanding av normalt pent? Og litt mer baggy siden står på brett. Så du mener at fordi du stå på brett, så må du ha en baggy stil? Skatere brukte opprinnelig baggy klær fordi de er bedre å tryne i, så jeg ser den. Man får mindre skrubbsår/brannsår hvis man sklir inne den gigantiske buksa enn rett på asfalten med en "stram" bukse. Dessuten tror jeg det er lettere å trikse på brett med litt mer baggy klær. Men jeg kan være helt på jordet er da... Uansett, jeg synes baggy jeans er dritsexy. Menn i stramme bukser kommer aldri til å bli helt min greie. Det er mer naturlig for meg som skater at jeg har litt mer baggy stil en andre. Her jeg kommer fra blir man tatt som skater elns hvis man går i litt baggy stil. Når jeg mener baggy, mener jeg ikke super gangster baggy stil. Men liksom, men noe som er mer "lose-fit" en stramme lee bukser (selv om jeg har det også) Sånn Capita sa det, syntes jeg personlig at det er deiligere å kjøre med mer "baggy" stil. Men kan poste et bilde hvordan jeg pleier å gå vanlig, hvis jeg finner et kamera. Er på hytta. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vel, har en slim-fit bukse designet for skating. Innholdet 2% elastine elns, som gjør den elastisk, og egnet for skating. Aldri prøvd å tryne i den, men ser ikke for meg at det er så mye værre enn i en baggy bukse. Store bukser føler jeg bare blir i veien. Men er jo opp til hver enkelt hvordan det er. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vel, har en slim-fit bukse designet for skating. Innholdet 2% elastine elns, som gjør den elastisk, og egnet for skating. Aldri prøvd å tryne i den, men ser ikke for meg at det er så mye værre enn i en baggy bukse. Store bukser føler jeg bare blir i veien. Men er jo opp til hver enkelt hvordan det er. Tenk logisk, er en grunn til at f.eks de fleste Snowboard'ere bruker baggy pants Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Som jeg sa; Min personlig mening, og det er opp til en hver hvordan de liker det. Jeg har stramme bukser, men de ligger bakerst i skapet fordi jeg føler meg ikke så behagelig i de. Hvis bare folk hadde gått i det de følte for. Jeg skifter ofte mellom skater og preppy. Endret 21. mars 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vel, har en slim-fit bukse designet for skating. Innholdet 2% elastine elns, som gjør den elastisk, og egnet for skating. Aldri prøvd å tryne i den, men ser ikke for meg at det er så mye værre enn i en baggy bukse. Store bukser føler jeg bare blir i veien. Men er jo opp til hver enkelt hvordan det er. Tenk logisk, er en grunn til at f.eks de fleste Snowboard'ere bruker baggy pants Sier noe der. Menmen, skal ikke nekte noen å bruke baggy bukser, og er jo folk som kler det. Reagerte bare litt på utsagnet om baggy jeans fordi man skater. Men tok poenget nå. Selvfølgelig skal folk få gå akkurat slik de vil og føler seg komfortable med Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe, kommer alltid til å være slike diskusjoner rundt klesstill(er) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jepp, og alltid morsomt med diskusjoner. Menmen, folk skal ikke være redde for å ha en egen klesstil, samme hvor mye folk misliker den. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Thrice, tenker bl.a på haremsbukser (?), pysjbukser, ser enkelte menn har begynt å bruke sarong også. Mao, det er mye som ser verre ut enn joggebukser Endret 21. mars 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Thrice, tenker bl.a på haremsbukser (?), pysjbukser, ser enkelte menn har begynt å bruke sarong også. Mao, det er mye som ser verre ut enn joggebukser Jeg hadde helt glemt pysjbukser. Jeg er enig i at det er værre enn joggebukser. Bruker virkelig gutter harembukser? Noe er veldig galt med dagens tenåringer. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, det er ikke tenåringer jeg har sett med harembukser... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Thrice, tenker bl.a på haremsbukser (?), pysjbukser, ser enkelte menn har begynt å bruke sarong også. Mao, det er mye som ser verre ut enn joggebukser Sarong funker når du er på stranden eller i båt det er ett badeplagg syns jeg. Også er det ett fett ord å si da SARONG!!! Harembukser er bare jævlig imo. Pysjbukser er på lik linje med joggis. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Thrice, tenker bl.a på haremsbukser (?), pysjbukser, ser enkelte menn har begynt å bruke sarong også. Mao, det er mye som ser verre ut enn joggebukser Sarong funker når du er på stranden eller i båt det er ett badeplagg syns jeg. Også er det ett fett ord å si da SARONG!!! Harembukser er bare jævlig imo. Pysjbukser er på lik linje med joggis. Sarong som i et skjørt man knyter rundt seg? Fankens, GnoMiz, det forventet jeg ikke. Hadde jeg sett en gutt i det hadde jeg ledd. Endret 22. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er faktisk ganske chill å gå i, bare testet en kompis sin når vi var å seilte i sommer. Ikke det at jeg ville brukt det samme med andre mennesker... Holder meg til skjorts da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vent, hva? :!: Er faktisk ganske chill å gå i, bare testet en kompis sin når vi var å seilte i sommer. Ikke det at jeg ville brukt det samme med andre mennesker... Holder meg til skjorts da Det hjelper ikke om det er behagelig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, derfor jeg ikke ville vist meg offentlig med noe sånt. Ingen kan si det er pent!! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har aldri sett gutter gå med hverken sånn sarong eller harembukser jeg da... Begge deler er ihvertfall ikke pent Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Sarong funker når du er på stranden eller i båt det er ett badeplagg syns jeg. Nei, derfor jeg ikke ville vist meg offentlig med noe sånt. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Metal stil det går i her ass. Svarte klær, band skjorter, kjetting, pentagram og kors, og et svært ptentagram på beltespenna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå