Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joggebukser er noe jeg veldig ofte ser på sparkel-dekte jenter med trutmunn og rosa topp *grøss* Ekkelt :p

Derfor holder jeg meg til joggebukse inne og jeans ute, hullete jeans på konsert og 80-tallsfester, men det er det. Jeg føler meg uvel når jeg ikke har tid til å skifte fra joggebukse til jeans fordi jeg må rekke butikken på kveldstid. Gah :|

Lenke til kommentar
Det sier jo litt om en person om man bare kler seg som en slask med hettegensere og jobbebukser.

Jeg er selv en storforbruk av diverse joggiser, men det har seg faktisk slik at de fleste joggebukse brukere også på en god dag kan ta på seg et litt penere antrekk hvis anledningen tilsier det. Når er det også stor forskjell på en 2-3 år gammal totalt nedslitt joggebukse og en fresh ny en fra butikk ;)

Lenke til kommentar
armani ftw

Personlig henger jeg meg ikke opp i merker så mye.

Men det er jo noen merker som har mye fett også da, men er ikke sånn at jeg er det og det merket fra topp til tå.

Når er det også stor forskjell på en 2-3 år gammal totalt nedslitt joggebukse og en fresh ny en fra butikk ;)

Skjønner hva du mener, men det er fortsatt en joggebukse.

Personlig syns jeg ikke at det er noe særlig å gå med så lenge man ikke er hjemme alene eller på trening. Kan ha noe med alder å gjøre kanskje?

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Det sier jo litt om en person om man bare kler seg som en slask med hettegensere og jobbebukser.

Jeg er selv en storforbruk av diverse joggiser, men det har seg faktisk slik at de fleste joggebukse brukere også på en god dag kan ta på seg et litt penere antrekk hvis anledningen tilsier det. Når er det også stor forskjell på en 2-3 år gammal totalt nedslitt joggebukse og en fresh ny en fra butikk ;)

Jepp, en gammel joggebukse kan man koble til en retro 80's brooklyn stil. Som beastie boys, eller datarock.

En ny en ser derimot utrolig slaskete ut.

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg ikke at det er noe særlig å gå med så lenge man ikke er hjemme alene eller på trening. Kan ha noe med alder å gjøre kanskje?

Satser da på det, hvis jeg som 40-50-åring fortsatt wanker rundt i noe ala de samme joggisene blir jeg direkte skuffa. Kanskje tom student tilværelsen neste år gjør noe med det? :p

Sir Tojo: Her skal vi være musikk-historiske da? En gammal bukse kan man ikke koble til noe som helst, da selve fargen omtrent er vasket bort, div. emblemer er nøsta bort og merke/vakselappen er borte for lengst.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Hehe, tenkte mere på ungdomskolen vs høyere utdanning (Universitet/Høyskole) altså når man er ferdig på vgs.

Var en del som gikk med joggis på vgs også, men ser det nesten aldri lengere.

Det er lett og plukke ut de "nye" på universitetet. Det er en del av de som går rundt med joggebukser. Det er forsåvidt ikke bare de nye studentene, men man ser klart at de hører til denne ukulturen.

Lenke til kommentar
Når man ser hva slags benklær enkelte menn i dagens samfunn ikler seg, anser jeg faktisk joggebukse som ett av de mer legitime klesplaggene, ved siden av jeans, chinos og dressbukser.

Hvilke 'benklær' refererer du til som er værre enn joggebukse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...