Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shop in shop?

 

Ja. Det vil med andre ord si at det blir en større andel av butikken som blir "øremerket" med innredning fra NN07 samt bare NN07 produkter. Det vil også være en noe større utvalg fra merke (vil jeg anta) enn hva man finner i de fleste andre butikkene som fører NN07!

 

Det så ihvertfall veldig kult ut! Ellers så er det full sommer i Bergen, og det er nice!

 

Aha. Det hørtes ikke dumt ut.

Lenke til kommentar
Hva er det du kaller spessielt da? Du er jo opptatt av klær når du sier at du bruker det du synest kler deg bra. " Alle " er mer eller mindre opptatt av klær og hvordan de tar seg ut. Selvfølgelig finnes det unntak.

 

Jeg sa jeg ikke var SÅ opptatt av klær. Jeg er jo så klart opptatt av hva jeg syns er fint på meg eller ikke, det er vel de fleste? Det jeg mener er at det er ikke noe jeg tenker videre over. Har ikke på meg noe fordi jeg skal være som noen andre eller ikke være som noen andre.

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke lidenskapelig opptatt av klær, men jeg er allikevel ganske kresen når jeg kjøper meg klær og når jeg kler på meg på morningen. Dessuten tenker jeg stil, ikke mote. En trenger ikke kle seg som alle andre selv om en er opptatt av klær. Det er sikkert veldig mange der ute som har holdt på den samme stilen i noen år, selv om moten har forandret seg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Post et bilde da Disorder :)

I dare you :O

 

Jeg? Tja... Jeg kan godt. Blir vanskelig å ta bilde av seg sjøl da. Nå må du ikke tro at jeg er sånn helt crazy rocka eller noe. Jeg mener sjøl at trange bukser, converse, skinnjakke og halvlangt hår er rockete. Ihvertfall i stil til den type rock jeg hører på.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...