vofferud Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hei har lagt ut noen tråder hvor det står at det er 0 svar, men flere som har svart. dette kan ta en god stund før det vises at noen har vært inne på den. hvorfor er det slik og skal det være sånn? Takk for svar:) Endret 2. mars 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det skal vere slik. Antalet visningar vert oppdatert berre nokre få gonger i døgeret for å redusere belastninga på servaren. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det skal vere slik. Antalet visningar vert oppdatert berre nokre få gonger i døgeret for å redusere belastninga på servaren. okey takk for svar. det forklarer mye:) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gjelder det samme med antall innlegg for en bruker? Det står at jeg har skrevet 330 innlegg... i flere timer. Under denne tiden har jeg skrevet kanskje 5-10 innlegg, men det står fortsatt det samme. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gjelder det samme med antall innlegg for en bruker?Det står at jeg har skrevet 330 innlegg... i flere timer. Under denne tiden har jeg skrevet kanskje 5-10 innlegg, men det står fortsatt det samme. Innlegg i Off-topic medregnes ikke i telleren. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 jeg har hvertfall ikke det problemet Gjelder det samme med antall innlegg for en bruker?Det står at jeg har skrevet 330 innlegg... i flere timer. Under denne tiden har jeg skrevet kanskje 5-10 innlegg, men det står fortsatt det samme. Innlegg i Off-topic medregnes ikke i telleren. jøss det visste jeg ikke. ikke så rat kanskje med spnne telleleker, som du kan skrive fl\ere tusen poster:) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Gjelder det samme med antall innlegg for en bruker?Det står at jeg har skrevet 330 innlegg... i flere timer. Under denne tiden har jeg skrevet kanskje 5-10 innlegg, men det står fortsatt det samme. Innlegg i Off-topic medregnes ikke i telleren. Leie greier Endret 2. mars 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ja, den ligg Off topic-kategorien. Redigert: MasterOfColours spurde om Forumkafeen var i OT. Endret 2. mars 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 har et annet spørsmål om det går å gå ret til innlegget du har svart på der hvor alle innlegg du har svart på står? eller må man barer gå helt sist å se gjennom alle som har vært etter deg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Om du klikker på kjem du til det fyrste nye innlegget i tråden. Altso, har det vorte posta 50 innlegg sidan sist gong du var innom tråden, kjem du til det fyrste av desse 50. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 ja å det blir veldig tungvint å lete ggjennom alle de innleggen før mitt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg