Gå til innhold

[Løst]Lukkede hodetelefoner til ca700kr?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter noen gode lukkede hodetelefoner til omkring 700kr, til bruk for kun musikk, og da sjangeren alternativ rock.

Ut ifra prisguiden, så har jeg sett på Sennheiser HD 215, som så fryktelig aktuelle ut, men prisen der var kun for cdon.com i sverige?, og den var vist litt problematisk å få tak i. Spesielt til under tusenlappen.

Likte spesielt at kabelen kan taes ut, og at det er en slikt "krøllet" kabel. Er viktig at den skal være enkel å ha med seg på reising, da jeg kun kjøper denne for at jeg skal i militæret snart.

Hva er det som er favorittene til prisklassen på rundt 700kr for folket her, når det kommer til musikk?

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... Du har sikkert fått med deg at WESC og Skullcandy er headsets for de som vil ha pene og stilrene headset. Det er gjerne dårlig kvalitet på disse settene, så jeg vil råde deg til å holde deg unna. Sennheiser er et bra merke som er å foretrekke, så der har du jo noe å se på. Håper dette hjalp deg bittelitt, ihvertfall! :p

Lenke til kommentar

Jo takk for svar Haageen, og de merkene du nevner har aldri vært noe alternativ heller. :p

Synd at det er utseende som selger når det kommer til hodetelefoner. Sennheiser er ikke akkurat den letteste å få tak i på de "vanligeste" nettbutikkene. Men tanken med å sjekke nettbutikkene som selger HiFi\ lydutstyr har faktisk ikke slått meg før nå.

Kommer tilbake med svar i tråden om jeg finner noe i morgen. :)

Edit: Nei glem det. Tok jo ikke lang tid å søke opp noen nettbutikker som solgte disse. Mamoz eller Instrumentbutikken for eksempel.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg endte opp med noen Koss SB49. (Hadde en tilgodelapp på Spaceworld) Kostet 399. De var totalt crap! Fullstendig død, flat lyd uten verken bass eller skarphet. Nei og nei. Dette er Skype-hodetelefoner til bestemor, og absolutt ikke noe å spille/se film/høre musikk med! :yucky:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...