Gå til innhold

Koble pc til forsterker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kjøpte meg en avr 255 harman kardon forsterker. Sliter litt med å få lyd fra pcen til forsterkeren. Bruker vanlig analog ledning (slik som har en svart i ene enden og en rød og en hvit i andre enden.)

Finner ikke ut hvilken kanal jeg skal ha forsterkeren på for å få på lyd.

Noen som forresten har et tips til ledninger som gir bedre lyd? (har ikke hdmi utgang)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste muligheten er vel å koble den inn i analog in ? jeg har nå ipoden koblet til analog in bare for å teste, men finner ingen kanaler som gir lyd. helt lydløst. får inn radio osv så det er ikke å gi lyd som er problemet, men å finne sourcen/kanalen

Lenke til kommentar
eneste muligheten er vel å koble den inn i analog in ? jeg har nå ipoden koblet til analog in bare for å teste, men finner ingen kanaler som gir lyd. helt lydløst. får inn radio osv så det er ikke å gi lyd som er problemet, men å finne sourcen/kanalen

siden det er så mange analog in så burde det veø være mange forskjellige kanaler på forsterkeren så gikk på analog ? finner ingen. frustrerende

Lenke til kommentar

la synke. jeg klarte det :) var faktisk ganske inviklet i forhold til det jeg er vandt til.

men, går det ikke an å ha mer kanaler enn cable/sat - dvd - media server - radio - tv - game - aux ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...