Bykle Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Heisann. Kjøpte meg en avr 255 harman kardon forsterker. Sliter litt med å få lyd fra pcen til forsterkeren. Bruker vanlig analog ledning (slik som har en svart i ene enden og en rød og en hvit i andre enden.) Finner ikke ut hvilken kanal jeg skal ha forsterkeren på for å få på lyd. Noen som forresten har et tips til ledninger som gir bedre lyd? (har ikke hdmi utgang) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er godt mulig du har koblet litt rart, men alle kanalene er jo merket med navn: hvor har du kobla? Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 eneste muligheten er vel å koble den inn i analog in ? jeg har nå ipoden koblet til analog in bare for å teste, men finner ingen kanaler som gir lyd. helt lydløst. får inn radio osv så det er ikke å gi lyd som er problemet, men å finne sourcen/kanalen Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 eneste muligheten er vel å koble den inn i analog in ? jeg har nå ipoden koblet til analog in bare for å teste, men finner ingen kanaler som gir lyd. helt lydløst. får inn radio osv så det er ikke å gi lyd som er problemet, men å finne sourcen/kanalen siden det er så mange analog in så burde det veø være mange forskjellige kanaler på forsterkeren så gikk på analog ? finner ingen. frustrerende Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 _må_ jeg koble forsterkeren til tvet for å klare dette ? Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 la synke. jeg klarte det var faktisk ganske inviklet i forhold til det jeg er vandt til. men, går det ikke an å ha mer kanaler enn cable/sat - dvd - media server - radio - tv - game - aux ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå