Gå til innhold

Oppløsning på Radeon 9700 PRO

phnx85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det finnes faktisk folk som heller vil bruke TV skjermen enn PC skjermen....(?)

Jaja, får håpe det er en bra TV da, 100Hz og skarpt bilde. Hvis ikke så kommer ikke jeg til å misunne vedkommende.. Eneste TV'en fungerer til hvis man ikke har noe bra er jo DivX eller DVD.

Gleder meg til at HD-TV blir standard jeg :)

[edit] Jeg kan forresten skjønne at han vil bruke TV'en til CS hvis andre folk vil se på mens han spiller. [/edit]

Lenke til kommentar

Det var visst litt vanskelig å forstå dette her ja.... Han kjører 1024x768 pixler på en 800x600 oppløsning...dvs bildet blir for stort. Har ikke noen bra tips, bortsett fra å instalere nye drivere...Min TV-ut er 800x600 default. BTW...Folk bruker TV'en til å se filmer og serier på...

Kaptein_S

Edit: Prøv å ta signalet via videoen (om du har)?

Lenke til kommentar
Det var visst litt vanskelig å forstå dette her ja.... Han kjører 1024x768 pixler på en 800x600 oppløsning...dvs bildet blir for stort. Har ikke noen bra tips, bortsett fra å instalere nye drivere...Min TV-ut er 800x600 default. BTW...Folk bruker TV'en til å se filmer og serier på...

Kaptein_S

Jeg kan prøve å instalere Catalyst 3.2 for å se om det går ann å endre oppløsning på tv-ut.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skrur oppløsningen på PC skjermen ned til 1024x768 så får jeg fult bilde på TV'n. Det rare er at oppløsningen på TV'n også er 1024x768, men jeg får kun fult bilde på TV'n hvis jeg skrur ned oppløsningen på PC skjermen til 1024x768 eller mindre :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...