vofferud Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2. må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt. Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus. jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar. var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg. Har du hørt om historiefortelling? Man får vite det litt etter litt. Ikke døm et spill som du ikke har spillt ferdig. synes hvertfall det ikke var noe spesielt etter hva jeg hadde forventet av det. er jo ikke noe veldig stor satsing da. uansett er det min mening. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) -Carmageddon 2 -Morrowind -Gta IV -Mafia -Little big planet -World of warcraft og anarchy online Endret 31. mars 2009 av Coraxx Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ratchet & Clank serien, mindre en tre <3 Lenke til kommentar
Sputnik92 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ocarina of time time og red alert 2 Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2. må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt. Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus. jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar. var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg. Har du hørt om historiefortelling? Man får vite det litt etter litt. Ikke døm et spill som du ikke har spillt ferdig. synes hvertfall det ikke var noe spesielt etter hva jeg hadde forventet av det. er jo ikke noe veldig stor satsing da. uansett er det min mening. hei. jeg har driti meg ut, mente Shellshock2 jeg:) Lenke til kommentar
Cjaay90 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Final fantasy serien uten tvil ja!!! Spesielt final fantasy 10 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2. må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt. Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus. jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar. var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg. Har du hørt om historiefortelling? Man får vite det litt etter litt. Ikke døm et spill som du ikke har spillt ferdig. synes hvertfall det ikke var noe spesielt etter hva jeg hadde forventet av det. er jo ikke noe veldig stor satsing da. uansett er det min mening. hei. jeg har driti meg ut, mente Shellshock2 jeg:) Shellshock 2 var ikke noe bra nei. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 hehe sorry var Shellshock jeg mente så beklager det. har faktisk ikke prøvd Bioshock engang så... men at Bioshock var bra det kan vi være enige om at er tull;) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 På konsoll: God of War 1 og 2 (PS2) Shadow of the Colossus (PS2) Zelda: Ocarina of Time (N64) Zelda: Wind Waker (NGC) Zelda: Twilight Princess (Wii) Zelda: A link to the Past (SNES) Metroid Prime 1-3 (NGC/Wii) På PC: World of Warcraft Red Alert 1 og 2 Warcraft 3 + ekspansjon Mount & Blade Armadillo Run Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) hehe sorry var Shellshock jeg mente så beklager det. har faktisk ikke prøvd Bioshock engang så... men at Bioshock var bra det kan vi være enige om at er tull;) At Bioshock ikke er bra er tull. Bioshock er noe av det beste jeg har spilt, helt konge gameplay, nytenkende og en fantastisk framføring av historien. Det jeg liker mest med dette spillet er Big daddys og alle forskjellige måtene vi kan drepe de på ved hjelp av miljøet. Bioshock er et kongespill! Det eneste spillet som kan måle seg med Bioshock for meg er vel Half Life 2... Endret 2. april 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pc: BF2. Herregud som jeg elska det før! Hadde desverre dårlig pc, så det var så vidt det funka xobx360: GTA4, Halo3 og GRAW2. Greier ikke å velge mellom ett av spillene. De er konge alle i hop Lenke til kommentar
mennas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Beste spill uten tvil er final fantasy 7. Problemet for de som ikke har prøvd det er at det ikke sikkert vil funke like bra nå. Grafikk er gøy, men jeg føler at fokus på grafikk har fått hele spillbransjen til å pisse i buksa i kulden, den er kortvarig og ikke særlig nevnverdig i ettertid. Synd at folk ikke fikk prøvd det da den nettop kom ut. Jeg personlig kjøpte den første uken den var i butikkene, husker fortsatt reklamene på tv, noe som var uvanlig for spill på den tiden. Endret 2. april 2009 av mennas Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Age Of Empires II Spillet fikk nytt liv da jeg fant ut av Hamachi. fikk ikke det til å funke med en kompis, har det noe med at jeg har xp og han vista? vet du det? Har ikke noe med det å gjøre. Er nok noen porter du må åpne på routeren din eller hans. Se tråden AoE over hamachi som ligger her på forumet for guide. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Age Of Empires II Spillet fikk nytt liv da jeg fant ut av Hamachi. fikk ikke det til å funke med en kompis, har det noe med at jeg har xp og han vista? vet du det? Har ikke noe med det å gjøre. Er nok noen porter du må åpne på routeren din eller hans. Se tråden AoE over hamachi som ligger her på forumet for guide. hei takk for svar! vi prøvde på skolens nett:) så da er det verre;) Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Simpsons Hit & Run på Playstation 2 Lenke til kommentar
Chados Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hoi, ja glimter til med spill fra barndommen, 5,5" floppy som inneholdt et spille som hete Chuckey egg, blir ennå blank på øya når jeg tenker på det. Ellers er vel det standar spillene: Red Alert 2, Halo serien, WoW, Dune II osv osv. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det beste spillet jeg noengang har spilt er "Metal Gear Solid" på Playstation. Tidenes spill. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Må nesten si Counter-Strike: Source. Er veldig ensformig men man blir aldri lei Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Rome Total War. Ingen spill har gitt meg den samme sterke følelsen eller kommer til å gjøre det igjen. Uncharted stiller sterkt, spesielt med tanke på hvordan det er rett etter man har fullført det en gang. Age of Empires 2 er også spesielt. Endret 12. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå