vofferud Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) pc - fallout 3 konsoll - GTA IV men noen som vet om bethsoft har planlagt å lage fallout 4? tor det blir en stund til da i såfall Endret 10. mars 2009 av vofferud Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har spillt mange brae spill. pc: counter strike source. half life 2 DM/insurgency. Battlefield 1942. ps2: grand theft auto san andreas. midnight club 3 dub edition. xbox 360: grand theft auto iv. midnight club LA. saints row 2. Det er bra spill det. men det er nok flere jeg ikke kommer på nå. det er det alltid;) men syns egentlig hele GTA serien unntatt de 2 første er drit bra. Ja de er bra men liker vel mest iv og san andreas men synest at san andreas var bedre i noen ting. Men iv er rått!! Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har spillt mange brae spill. pc: counter strike source. half life 2 DM/insurgency. Battlefield 1942. ps2: grand theft auto san andreas. midnight club 3 dub edition. xbox 360: grand theft auto iv. midnight club LA. saints row 2. Det er bra spill det. men det er nok flere jeg ikke kommer på nå. det er det alltid;) men syns egentlig hele GTA serien unntatt de 2 første er drit bra. Ja de er bra men liker vel mest iv og san andreas men synest at san andreas var bedre i noen ting. Men iv er rått!! Er det bere meg som synes at Vice City er det beste? Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Har spillt mange brae spill. pc: counter strike source. half life 2 DM/insurgency. Battlefield 1942. ps2: grand theft auto san andreas. midnight club 3 dub edition. xbox 360: grand theft auto iv. midnight club LA. saints row 2. Det er bra spill det. men det er nok flere jeg ikke kommer på nå. det er det alltid;) men syns egentlig hele GTA serien unntatt de 2 første er drit bra. Ja de er bra men liker vel mest iv og san andreas men synest at san andreas var bedre i noen ting. Men iv er rått!! Er det bere meg som synes at Vice City er det beste? ja. neida var bra det også men de andre var best syns jeg Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Half life, både 1 og 2 (+ ep1 og ep2 så klart) Splinter Cell: Pandora Tomorrow (PC) Alien Vs Predator 2 (PC) Monkey Island 3 (PC) har spilt mange flere såklart, men disse peker seg ut som de beste jeg har spilt Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Half life, både 1 og 2 (+ ep1 og ep2 så klart) Bra det er noen andre her som skjønner hva et bra spill er Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 det er det alltid;) men syns egentlig hele GTA serien unntatt de 2 første er drit bra. Litt morsomt. Jeg syns GTA-serien var best med de 2 første. Resten er bare møl. Agreed! GTA 2 vil for alltid stå som en milepæl i mitt gamer-liv <3 Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 det er det alltid;) men syns egentlig hele GTA serien unntatt de 2 første er drit bra. Litt morsomt. Jeg syns GTA-serien var best med de 2 første. Resten er bare møl. Agreed! GTA 2 vil for alltid stå som en milepæl i mitt gamer-liv <3 Helt enig! Har mange minner fra GTA 2. Det beste var vell å lete frem en SMG å plaffe løs på en rekke med joggere;) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 C&C: Tiberian sun, fantastisk spill. Halo-trilogien ligger på en god andreplass. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 det er det alltid;) men syns egentlig hele GTA serien unntatt de 2 første er drit bra. Litt morsomt. Jeg syns GTA-serien var best med de 2 første. Resten er bare møl. Agreed! GTA 2 vil for alltid stå som en milepæl i mitt gamer-liv <3 Helt enig! Har mange minner fra GTA 2. Det beste var vell å lete frem en SMG å plaffe løs på en rekke med joggere;) hehe enig i det, men må nesten si at et ikke kan måles med de som er i dag. dete var sikkert veldig morsomt da vi var yngre Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 installerte assasians creed for et par dager siden, og oh my god! det spillet er nydelig Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mine fem favorittspill er: 1. Final Fantasy X 2. TES IV: Oblivion 3. TES III: Morrowind 4. Final Fantasy XII 5. Fallout 3 Rekkefølgen på de tre siste varierer etter hvilket av dem jeg spiller for tiden. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Konsoll: Metal Gear Solid 1 (Ps1 el. 2?) Pc: ..tja, Rise Of The Triads, Halflife 1&2. Assassins Creed og Mirrors Edge vil nok også havne høyt på den listen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hehe enig i det, men må nesten si at et ikke kan måles med de som er i dag.dete var sikkert veldig morsomt da vi var yngre Ingenting slår et LAN med 20+åringer som spiller GTA2. Det er like moro som før. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hehe enig i det, men må nesten si at et ikke kan måles med de som er i dag.dete var sikkert veldig morsomt da vi var yngre Ingenting slår et LAN med 20+åringer som spiller GTA2. Det er like moro som før. Helt enig Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 1. Rome: Total War 2. Company of Heroes Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 installerte assasians creed for et par dager siden, og oh my god! det spillet er nydelig syns det ble litt mye likt jeg, å litt dårlig slutt. selv om det hinter til en etterkommer. men uansett veldig kult Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) For vanskelig å velge et spill, så jeg plukker ut pr konsoll PC: Half Life (1 og 2) Xbox 360: Bioshock og Lost Odyssey Playstation 3: Killzone 2 Nintendo Wii: The Legend of Zelda: Twillight Princess Gamecube: The Legend of Zelda: The Wind Waker Playstation 2: Final Fantasy X og Time Splitters 2 Xbox: Conker: Live and Reload Playstation: Final Fantasy IX Nintendo 64: The Legend of Zelda: Majora's Mask (faktisk) Super Nintendo: Chrono Trigger NES: Super Mario Bros. 3 Sega Genesis: Sonic the Hedgehog 3 Endret 18. mars 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 For vanskelig å velge et spill, så jeg plukker ut pr konsoll PC: Half Life (1 og 2) Xbox 360: Bioshock og Lost Odyssey Playstation 3: Killzone 2 Nintendo Wii: The Legend of Zelda: Twillight Princess Gamecube: The Legend of Zelda: The Wind Waker Playstation 2: Final Fantasy X og Time Splitters 2 Xbox: Conker: Live and Reload Playstation: Final Fantasy IX Nintendo 64: The Legend of Zelda: Majora's Mask (faktisk) Super Nintendo: Chrono Trigger NES: Super Mario Bros. 3 Sega Genesis: Sonic the Hedgehog 3 mange konsoller du har prøvd a:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå