Rinoa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er mange spill som har fått meg i ekstase; *The Elder Scrolls 3: Morrowind *Warcraft 3: Frozen Throne *Final Fantasy VII *Final Fantasy X *Kingdom Hearts *Kingdom Hearts 2 *Neverwinter Nights (med Hordes of the Underdark, og Shadows of Undrentide). *Age of Empires 2: Age of Conquerors *Heroes of Might and Magic 3 Er mange andre spill også som har gitt meg timesvis med gleder men klarer ikke å komme på alle nå Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Har mange veldig forskjellige opplevelser. Beste spilleventyr: Final Fantasy VII og Zelda: Ocarina of Time. Beste multiplayeropplevelser: Perfect Dark og Super Smash Bros Brawl. Beste kjøreopplevelse: Gran Turismo 3, Mario Kart 64. Ellers må jeg nevne Zelda Majoras Mask, Final Fantasy X, Metal Gear Solid 1 til 4 og Kingdom Hearts-spillene. Mange store der ute Endret 27. mai 2009 av UleDule Lenke til kommentar
dewkl Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis jeg skal prøve å velge en fra hver konsoll: Ducktales (NES) Super Metroid (SNES) - favoritten Ocarina of Time (N64) Wind Waker (GC) Metal Gear Solid (PS1) Shadows of the Colossus (PS2) LittleBigPlanet (PS3) Halo (Xbox) Gears of War 2 (X360) Knights of the Old Republic (PC) Pokémon: Silver/Gold (Håndholdt) Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 single player: - Little Big adventure 1 & 2 - oblivion - the longest journey (begge) - half-life serien - Mass effect - diablo 2 multiplayer: - cs 1.6 - battlefield 2 - shadow warrior - duke3d - quake (spesielt med action quake), 2 og 3 - undreal - Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det spillet som har gitt meg mest og størst "WoW, dette er faenmeg fantastisk!" følelse er: Operation Flashpoint 1985 Cold war crisis. - Selv Demoen ble jeg sittende og spille om og om og om igjen. Det originale X-wing spillet fra Lucasarts og til en viss grad TIE fighter. Endret 5. juni 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dette kommer til å bli en griselang liste, men skitt au... Man kan starte med Amiga, der spillene jeg likte best var *Kick off 2 *Nitro *Dune 2 *Gravity Force *K 240 *Indiana Jones and the fate of Atlantis *Birds of prey Så videre til PC: *Privateer 2 *Longbow 2 *Wing Commander: Prophecy *C&C-serien (har Red Alert, Tiberian Sun, Red Alert 2 og Generals + Zero hour) *Jedi Knight 2: Jedi Outcast *Freespace 1 & 2 *Starcraft + Brood War (endelig et strategispill med et hint av AI) *Unreal Tournament *Emperor: Battle for Dune *Total Annihilation *X3: Reunion *Silent Hunter 3 & 4 *Dungeon Keeper *Jedi Knight: Jedi Academy *Max Payne *IGI 2 (Sniping med Dragunov = elsk) *Sniper Elite *Aliens vs Predator 1 & 2 *Master of Orion 2 & 3 *Supreme Commander Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 NES: Mega Man 2 Super Mario Bros 3 Kirby's Adventure SNES: Chrono Trigger Final Fantasy VI Secret of Mana Super Mario World PlayStation: Vagrant Story Final Fantasy VII Resident Evil 2 Tekken 2 Twisted Metal World Tour Metal Gear Solid PlayStation2: Shadow of the Colossus Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Project Zero TimeSplitters 2 Virtua Fighter 4 Evolution PlayStation3: Uncharted: Drake's Fortune Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fallout serien, max payne serien, half-life serien. Der har du noen av de mest fantastiske seriene som eksisterer. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ser mange her med retro-fetisher. Noen undervurderte retrospill er jo Faxanadu (NES), Little Samson (NES), Phantasy Star IV (Genesis), Lufia 2 (SNES). Ellers synes jeg Yoshi's Island er et bedre, mer kreativt og artig spill en Super Mario World. Verdt å prøve for de som kan. Donkey Kong Country-spillene er flotte, men ikke så ofte nevnt i "best SNES-game"-lister. Ellers er nok jeg en av dem som synes spill er mye bedre i dag, enn de var før. Nes og Snes var artig å fordrive tiden med, men de var ingen "WOW"-opplevelser som ga meg frysninger nedover ryggraden liksom. De hadde mindre content, ofte skjev vanskelighetsgrad, mye mindre fokus på historie og ekstrating, password-saves osv. Spill som Super Mario Bros. 3 måtte rundes i "et strekk" fordi det ikke var mulig å save. Nå hadde ikke jeg spilt Chrono Trigger eller Final Fantasy VI selvfølgelig, siden de ikke var ute i Europa. Og det skal nevnes at LttP ikke var så veldig langt unna. Men Ocarina of Time og Final Fantasy VII. Det var de to første titlene som virkelig tok meg på senga. Og er derfor også favorittene. Endret 28. mai 2009 av UleDule Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tenkte jeg bare skulle si et spill her. Men må nesten nevne to. Frontiers Elite II Men også X-Com - Enemy Uknown Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Champion Online Manager. Det er bare sjarmen som gjør spillet så utrolig bra. Det sosiale samholdet managerne har på forumet, den enkle spillmotoren, den stemningen rundt kamper. Av managerspill jeg har prøvd til nå, er det bare FM som kan måle seg med COM. Selve spillet er vanskelig å komme igang med, og det har jeg erfart selv. Jeg klarte det såvidt alene når jeg begynte i 2006(var vel 14 år da), men nå har COM ansatt brukere som veileder nye brukere fra steg 1 til man ikke kan lære seg mer. Jeg vet selv at førsteinntrykket til de fleste er at dette ikke er noe for deg, men jeg skal ærlig innrømme at jeg er avhengig. Det er et spill der du etterhvert blir så god venn med 31 andre managere over internett at det nesten er slik at jeg drar fra Alta, og ned til Bergen, Sogndal, Oslo, Stavanger og overalt der vi har managere spredt rundt. Eksempel på en lagside, stallen(troppen) og en kamprapport: Lagside: Man Utd Laget til Liverpool Kamprapport: Arsenal - Boca Juniors Er du interessert så kan du bare google opp Champion Online Manager, registrere deg, og så tar jeg kontakt. Velkommen hjem! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke si meg at det bare er 31 spillere? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ingen ting var like gøy som Re-Volt og Rayman Gold/Forever før i tiden. Av spill fra de nyere årene må det være Portal (+Portal: Prelude), Team Fortress 2 og SWKotOR 1 og 2 hvis det kan regnes som nytt. Edit: Glemte selvfølgelig WC3 og TES: Morrowind og Oblivion Endret 29. mai 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 TES: Oblivion er og blir mitt favorittspill. Bklager OT: men hvordan er egentlig Fallout i forhold til TES4? Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke si meg at det bare er 31 spillere? Det er der det sosiale kommer inn. Vi har prøvd med flere lag tidligere, men COM ble ikke det samme med så mange lag. Give it a try! Jeg kan hjelpe dere igang. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har verken tid eller interesse til å begynne med noe sånt. Holder meg til TES4 jeg. Kanskje begynne å spille litt Fallout3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 WoW og Zelda: Ocarina of Time ! Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Oblivion og Bioshock aboslutt dei 2 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Feil tråd... Jeg sier Rome: TW jeg. Magisk spill som kan spilles om og om igjen til og med den dag i dag. Endret 30. mai 2009 av toeblast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå