Steamed Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ps2: Kingdom Hearts . Ble sugd inn. Pc: Counter-Strike: Source . Bra fps !! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998) og The Legend of Zelda: Majoras Mask (2000) er de beste spillene noensinne. Spill med bedre sanger, stemning og gameplay skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
x3no Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dr Mario og Tetris (som var i samme spill) på Super Nintendo! Ah, som jeg savner det. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hmm... Need For Speed underground 2 var kjempefint Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dette kommer ikke til å bli noen kort liste, for det finnes så utrolig mange gode spill som fortjener å nevnes. Eurofighter 2000 JSF Silent Hunter 3 med GWX Mod Silent Hunter 4 m/ Expansion Forza 2 Project Gotham Racing 2 og 3 Gran Turismo 1 Soldier Heroes of World War II Faces of War Men of War Quake 3 Warsow Battlefield 2 IL-2 Sturmovik Rome Total War Empire Total War Theather of War Homeworld 2 Fallout 1-3 Battlefield 1942, vietnam og 2 Cossacks 2 Red Alert 2 Navyfield Supreme Commander m/ Forged Alliance epxansion Knight of the Old Republic 1 og 2 The Witcher Operation Flashpoint Cold War Crisis Rainbow Six 3 Raven Shield EVE Online Apocrypha (Muligens det mes massive og innholdsrike spillet som eksisterer) Kan vel også nevne noen av de populære spillene idag jeg missliker mest: På topp: Absolutt Call of duty 4 (makan til trengt og latterlig lett multiplayer skal du lete lenge etter. Synd dagens unge ikke lenger tankler Quake movement uten å få kreft i hodet og falle sammen pga muskel sammentrekkninger..) Skal nevnes at single playeren her er latterlig bra! Red Alert 3 Voldtekt av navnet, pinlig dårlig spill på alle måter... Rainbow Six Vegas 1 og 2: Latterliggjøring av en av tidenes beste taktiske skytespill. Latterlige taktiker og hollywood stil. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 rainbow six vegas 1 og 2 er ett av de mer geniale FPS spillene der ute. De har geniale historier som krysser hverandre, gode taktiske muligheter, VANSKELIG!, godt våpenutvalg, gøy og spennende. skjønner ikke helt hva du mener med latterlige taktiker. taktikken er helt opp til deg selv, enten du vil planlegge eller storme. uansett, et annet spill jeg har spilt en del: SWAT 4. der snakker man genialitet, taktisk og bra snike-skytespill. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Liker best de gode gamle playstation 1 spillene som jeg spilte da jeg var liten Rayman (Mitt første spill) Tekken 2 (Første spillet jeg spilte) Crash Bandicoot 2 FIFA 2000 Supermario på Supernintendo Need for Speed Underground Football Manager 2009 (Det som det går i nå) Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 rainbow six vegas 1 og 2 er ett av de mer geniale FPS spillene der ute.De har geniale historier som krysser hverandre, gode taktiske muligheter, VANSKELIG!, godt våpenutvalg, gøy og spennende. skjønner ikke helt hva du mener med latterlige taktiker. taktikken er helt opp til deg selv, enten du vil planlegge eller storme. uansett, et annet spill jeg har spilt en del: SWAT 4. der snakker man genialitet, taktisk og bra snike-skytespill. Rainbow Six serien har til all tid vært ett realistisk taktisk skytespill, Hollywood action som skyting rundt hjørner, macho angrep som det du finner i vegas har ingen ting å gjøre i en serie som Rainbow Six. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 rainbow six vegas 1 og 2 er ett av de mer geniale FPS spillene der ute.De har geniale historier som krysser hverandre, gode taktiske muligheter, VANSKELIG!, godt våpenutvalg, gøy og spennende. skjønner ikke helt hva du mener med latterlige taktiker. taktikken er helt opp til deg selv, enten du vil planlegge eller storme. uansett, et annet spill jeg har spilt en del: SWAT 4. der snakker man genialitet, taktisk og bra snike-skytespill. er enig at vegas 1 og 2 er bra, men spesielt taktiske er de ikke. da må du tilbake til starten av serien. håper i grunn neste modern warfare får samme våpen utvalg og meny som vegas 1 og 2. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 For mer blir det Skate 2 (Xbox 360) og Battlefield 2 (PC) . Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Grand Theft Auto San Andreas, Grand Theft Auto IV, og Battlefield 2 For Gta spillene gjelder det både konsoll og pc Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 rainbow six vegas 1 og 2 er ett av de mer geniale FPS spillene der ute.De har geniale historier som krysser hverandre, gode taktiske muligheter, VANSKELIG!, godt våpenutvalg, gøy og spennende. skjønner ikke helt hva du mener med latterlige taktiker. taktikken er helt opp til deg selv, enten du vil planlegge eller storme. uansett, et annet spill jeg har spilt en del: SWAT 4. der snakker man genialitet, taktisk og bra snike-skytespill. Rainbow Six serien har til all tid vært ett realistisk taktisk skytespill, Hollywood action som skyting rundt hjørner, macho angrep som det du finner i vegas har ingen ting å gjøre i en serie som Rainbow Six. greit nok det, men som spill, er de geniale, folk herper alltid spill i forhold til forgjengere osv. mye endring i serien på alle typer spill, ikke alle som er like fornøyde. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 rainbow six vegas 1 og 2 er ett av de mer geniale FPS spillene der ute.De har geniale historier som krysser hverandre, gode taktiske muligheter, VANSKELIG!, godt våpenutvalg, gøy og spennende. skjønner ikke helt hva du mener med latterlige taktiker. taktikken er helt opp til deg selv, enten du vil planlegge eller storme. uansett, et annet spill jeg har spilt en del: SWAT 4. der snakker man genialitet, taktisk og bra snike-skytespill. Rainbow Six serien har til all tid vært ett realistisk taktisk skytespill, Hollywood action som skyting rundt hjørner, macho angrep som det du finner i vegas har ingen ting å gjøre i en serie som Rainbow Six. greit nok det, men som spill, er de geniale, folk herper alltid spill i forhold til forgjengere osv. mye endring i serien på alle typer spill, ikke alle som er like fornøyde. Når en voldtar og missbruker et merkenavn på den måten som blir gjodrt i mange tom clancy spill så fortjener ikke spillene annet enn den dritten som blir slengt etter dem. Spillene har ingenting med de forige rainbow six spillene å gjøre og rainbow six navnet er der kunn for å dra kunder, hvor mange av kundene forventer en realistisk antitrerror opplevelse, og blir kastet inn i ett arkade spill med en historie som knapt kan kalles intresant overhodet. For all del, jeg har spilt begge og individuelt er de bedre enn mye av den andre møkka som finnes, men når jeg ser rainbow six skrevet på fremsiden blir jeg rett og slett forbannet, for dette er så langt ifra realisme det er mulig å komme, og jeg blir fly forbannet når det er så åpenbart at det eneeste rainbow six titelen har som funksjon er å tiltrekke seg godttroende kunder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 The elder scrolls IV: Oblivion og III: Morrowind Stemningsfulle spill som gjør det om til ditt andre liv. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fallout 3 Halflife serien Stalker serien Duke nukem 3D Grand theft auto vice city Kommer sikkert på flere etterhvert Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Beste spillet jeg noen gang har spilt er : FLIGHT SIMULATOR X Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Neverwinter Nights 2 og tileggspakken Mask of the Betrayer. Da jeg spilte gjennom enspiller delen så var det så bra, at jeg spilte fra jeg stod opp til jeg la meg om kvelden. Tok meg 3-4 dager. Jeg bare elsker Fearun settingen, og selve spill innholdet i neverwinter nights 1/2 er det perfekte for meg. Har spilt slike spill ganske mye, så det er ikke rart at jeg er knyttet til spill med d&d basis. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kommer sikkert til å komme på flere etterpå, men dette får holde: *Oblivion *Warcraft III (Inkl. Frozen Throne) *Fifa 98 (PS1) *Test Drive: Unlimited *Final Fantasy VIII *Advance Wars (1) *Heroes of Might and Magic 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå