Bluebeard Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Age of Empires er serriøst fantastisk! Jeg spilte det for første gang for kanskje 8 år siden, og det er enda SUPERKULT!! En tidløs klassikker.. Lenke til kommentar
Andre3000 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Beste jeg har spilt må nok være Super Mario på Commondor 64, eller det nå het igjen Lenke til kommentar
My War Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Deus Ex er ett spill som bare må nevnes, beste spill noensinne. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fallout 1 og 2. Shadow of memories/destiny Arcanum Diablo 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Spilte gjennom Prey for noen uker siden, fy flate! Noe av det beste jeg har spillt. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 har aldri sluttet å spille starcraft. blir aldri lei det. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Må være helt ærlig og si at Donkey Kong på nintendo'en må være det gøyeste spillet jeg har spilt, det var tider det. De gamle spillene kommer alltid til å være best. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 metal gear solid 1 og 4 Half Life 1 og 2 Silent Hill 1 og 2 Final Fantasy 7 og 8 Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Må nok si Final Fantasy VII, VIII og X, samt X-2. Elsker den serien, rett og slett. Max Payne var også legendarisk i sin tid. Ellers i nyere tid ble jeg glad i DRIV3R, et spill nesten alle andre hatet. Lenke til kommentar
kilkri Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Må bare slenge meg på og nevne et spill som jeg brukte en hel sommerferie på da jeg fikk det! X-COM: Enemy Unknown Strålendes spill! Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Unreal Tournament! Har spilt dette 'aktivt' i 10 år, still going strong. Finnes ikke noe bedre fps (eller spill generelt), imo Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Zelda: oot Half life 2 Gran turismo 3 Pokemon red/blue til gameboy Shadow of the colossus Oblivion Fallout 3 EDIT: Glemte Age of empires 2, Liero og Counter strike: Source. Endret 21. april 2009 av GunnarGul Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 De absolutt beste spillene jeg noen gang har spilt er som følger: Mario Kart på Nintendo 64. Aldri hatt det så gøy i hele mitt liv. Perfect Dark på ditto. Age of Empires II på pc. Halo på Xbox. Counter-Strike 1.6 og Source på pc. Kommer fortsatt i buksa ca hver gang jeg spiller. aaaah, the memories Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Denne tråden fikk meg til å tenke på Oblivion, så jeg begynte å spille det igjen (kjøpte faktisk Shivering Isles også) Jesus for et spill! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Metal Gear Solid. Beste serien som finnes! Etter den kommer Resident Evil! Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 metal gear solid ble litt for mye sniking rundt ssynes jeg. men ekstremt pennende huysker jeg da man kunne gjemme seg i en pappeske hvis noen kom å bare vente til de hadde gått forbi, men hvis du gikk etter dem ble du tatt etterhvert. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har nok litt mange favoritter: Thief 1&2 (Er nok favorittene) D. Nukem (MR. BADASS) Stalker Shadow%Clear sky (Utrolig stemning) R.E. 1 (Skremmende bra) Operation Flashpoint (Her var det mye moro gitt, aldri planlagt så mye krig i mitt liv) Unreal Tournament med ThieveryUT mod. (Er sinnsykt artig å spille tyv mot vakter i et middelaldersamfunn som ligner sykt mye på thief, opplevelsen er dog forskjellig fra thief serien. Kan anbefales) Er nok flere som jeg ikke husker navnet på, problemet mitt nå til dags er at jeg aldri føler meg helt "der" når jeg spiller. Men det kommer seg nok! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Assassin's creed. første spillet jeg fikk til boxen, utrolig mye tid jeg har brukt på det. Mass effect, gleder meg noe vilt til toeren, har også spilt dette sjukt mye. Overlord har jeg også holdt på en stund med, har allerede forhåndsbestilt toeren. Av andre spill så kan jeg vel nevne, mgs2 og 3 til ps 2. de var skikkelig kule og har nok brukt en god del til på dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 uten å tvile et halvt sekund vil jeg si de beste sp spillene er mgs serien, mens på mp er det cod4 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Det ble mye mimring å lese i denne tråden. Må si at de spillene som har gitt meg mest underholdning er fra før 2000-tallet. Jones in the Fast Lane Heroes of Might and Magic III Generelt likt C&C serien (fram til generals), men det beste er en mer ukjent perle av de samme folkene; Dune-serien. Spesielt Empire: Battle for Dune. Edit: Leif Endret 23. mai 2009 av pro_odeh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå