Shjatå Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, har fått et bra tilbud på en telefon fra Sparmaxmobil1.co.uk Har dere noen erfaringer med denne butikken/selgeren? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Er tilbudet for godt til å være sant, er det antagelig også det. her har du info om han som eier domenet. Åssen tilbud fikk du? Nettsiden ser lite profesjonell ut, og kontaktinformasjonen er ikke utfyllende. Jeg hadde aldri sendt pengene mine til et sted der jeg ikke har noe kontaktadresse, organisasjonsnummer eller navn på eier. Hvis du leser garanti-skrivet på siden der så står følgende som "kontaktinnformasjon": [email protected] Hvis du driver serriøst, har du ihvertfall en skikkelig e-post adresse. Endret 2. mars 2009 av SimDaDim Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Skulle få en Sony ericsson Xperia til 3599 kr, helt ny med 2 år garanti. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde holdt meg langt unna de greiene der for å si det mildt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ligg unna en slik useriøs side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå