Gå til innhold

hvordan bli kvitt mye av det j*^`# sinnet.(anbefales ikke å lese for de som ikke liker banning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe hadde dette problemet før, knuste ting jeg likte åsånn :/ jeg var ganske ustabil før men har ikke hatt et raseriutbrudd siden forrige sommer nå! det er helt sykt.. er flere faktorer som har gjort at det har roa seg men det er digg å slippe det er helt sikkert!

jeg pleide å knuse noe også kjøre en lang tur på full gass før jeg greide å roe meg..

Lenke til kommentar

Spis sunnere.

Snakk med folk om det du er sint for.

Gå ut i skogen og skrik for fulle lunger mens du visualiserer sinnet i form av å slå løs på et tre (bark styrker også huden rundt knokene når du slår på det.)

Ta deg et runk.

Tada.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Spis sunnere.

Snakk med folk om det du er sint for.

Gå ut i skogen og skrik for fulle lunger mens du visualiserer sinnet i form av å slå løs på et tre (bark styrker også huden rundt knokene når du slår på det.)

Ta deg et runk.

Tada.

Det ville ikke jeg gjort visst jeg var jævlig sint.

Da ville jeg jo ikke hatt kuk lenkere.. :roll:

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva kan gjøre en 12 år gammel pojke så sint? Det var når jeg var 12 at alt begynte gå til poop for meg, men jeg ble ikke sint pga det før jeg var... 15-16...

Beste er nok å finne grunnen til hvorfor du er sint, ikke hva du kan gjøre for å få ut sinne.

Og ikke slå på ting, du ser tøff ut med sår på knokene en liten periode, men med en knust knoke er du ikke så tøff når du ender opp å få bank av en liten tulling fordi du ikke kan slå noenting lenger.... -______-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...