World Of Warcraft Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 er ikke sint så ofte, men når jeg har vært det så hjelper det å løpe en tur eller bare finne noe og kaste det til hælvete. (noe som man kan kaste til hævlete da høhø xP) Det er alt for ofte telefoner som forsvinner på den måten Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hehe hadde dette problemet før, knuste ting jeg likte åsånn :/ jeg var ganske ustabil før men har ikke hatt et raseriutbrudd siden forrige sommer nå! det er helt sykt.. er flere faktorer som har gjort at det har roa seg men det er digg å slippe det er helt sikkert! jeg pleide å knuse noe også kjøre en lang tur på full gass før jeg greide å roe meg.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 kan du ikke foreslå noen hobbyer som passer for en 12åring Action man? Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Spis sunnere. Snakk med folk om det du er sint for. Gå ut i skogen og skrik for fulle lunger mens du visualiserer sinnet i form av å slå løs på et tre (bark styrker også huden rundt knokene når du slår på det.) Ta deg et runk. Tada. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Get laid. det er lett når man er 14år og ingen som tør... Lenke til kommentar
Hundestil Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Horer? HAHAHAHA... Genialt mann Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Get laid. det er lett når man er 14år og ingen som tør... knulla som kaniner når vi var 14 Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Tror kansje det begynner å gå litt ut av kontroll her eller Haha... Endret 3. juli 2009 av Tittoffer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Spis sunnere.Snakk med folk om det du er sint for. Gå ut i skogen og skrik for fulle lunger mens du visualiserer sinnet i form av å slå løs på et tre (bark styrker også huden rundt knokene når du slår på det.) Ta deg et runk. Tada. Det ville ikke jeg gjort visst jeg var jævlig sint. Da ville jeg jo ikke hatt kuk lenkere.. Endret 21. juli 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har ikke moren din et eller annet dyre greier som du kan traspe da? På den måten kan du se hvordan det er for andre når du er forbanna pluss at du får gjort om alt sinnet ditt til redsel Lenke til kommentar
IkkeVeldigFlink Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva kan gjøre en 12 år gammel pojke så sint? Det var når jeg var 12 at alt begynte gå til poop for meg, men jeg ble ikke sint pga det før jeg var... 15-16... Beste er nok å finne grunnen til hvorfor du er sint, ikke hva du kan gjøre for å få ut sinne. Og ikke slå på ting, du ser tøff ut med sår på knokene en liten periode, men med en knust knoke er du ikke så tøff når du ender opp å få bank av en liten tulling fordi du ikke kan slå noenting lenger.... -______- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå