residenevil Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) jeg er en gutt som klarer å holde i meg sinnet i en lang stund så det blir liksom et liten stund en gang i året jeg må få ut detta jævla sinnet mitt. det er nå for meg nå. og man blir ganske forbanna etter å ha blitt fylt noe så jævlig med sinne i et år. at det blir ganske sterkt raseriutbrudd. nå er problemet mitt at dette sinnet mitt går ut over andre og over en haug av tinga musa mi er for eksempel snart hærpa. for å få ut sinnet mitt. nå er spørsmålet mitt til dere er hvordan kan jeg bli kvitt detta jævla sinnet uten å hærpe alle tinga mine. det hjelper heller ikke å stå aleine å slite med å måke nnø heller det gjør det bare verre. plz jeg trenger hjelp. visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne så moderator får isåfall bare flytte den. Endret 2. mars 2009 av residenevil Lenke til kommentar
jacket332 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Boksing anbefales på det sterkeste. Og legg om kostholdet ditt til sunn mat. Mye usunn mat fører ofte til mye agressjon. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Boksing anbefales på det sterkeste. Og legg om kostholdet ditt til sunn mat. Mye usunn mat fører ofte til mye agressjon. hva med taekwondo? PS:sorry hvis jeg skriver veldig sint, men jeg er utrolig sint også Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 er det noe jeg kan få gjort idag for å få fjerna litt sinne da? PS:jeg er 12 år hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor så full av sinne egentlig? Er det noe du kunne tenke deg å ha som hobby? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor så full av sinne egentlig? Er det noe du kunne tenke deg å ha som hobby? veit ikke om det er noe jeg kunne tenkt mg som hobby. du blir vel også sint ganske mange ganger i løpet av året forestill deg å holde på dette i et år og så kommer plutselig dråpen som får helke bobla til å sprekke. da kan jeg nok tenke meg at du hadde vært ganske sint du også. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 kan du ikke foreslå noen hobbyer som passer for en 12åring Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tja, da jeg var på din alder så drev jeg med fisking. Generelt så var jeg veldig mye ute i naturen da det er det som gir meg mest ro. Lenke til kommentar
jacket332 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fleste typer av kampsport funker nok Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Prøv golf haha Neida Men jeg vil foreslå at du legger om kostholdet som sagt men også begynner å arbeider og trener generelt. Jogge turer, sykkelturer, fisking som nevnt () og alt annet som du bruker energi på Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 ok. takk for svar. sinnet er ihvertfall borte for nå Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 En fin måte å få ut sinnet ditt er å lage et bål ved stranden og tenne på masse bilder av de du hater! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har noe av samme problemet som deg, bare det at jeg er mye irritert på en kort tid, jeg vurderer å skaffe meg en boksesekk istedet for at jeg skal slå på murvegger til jeg blør som jeg har gjort et par ganger. Lenke til kommentar
kristiania Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jeg er også 12 år og holder sinnet inni meg en stund (rundt 2 månder) og når jeg sprekker, pleier jeg og ta lange sykle/løpe turer for å bruke enegri, jeg klarer ikke å bare sitte stille som om ingenting har skjedd. jeg har også tenkt på å kjøpe meg en boksesekk. poenget mitt er at jeg syntes det er bra å bruke opp energien min. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 er ikke sint så ofte, men når jeg har vært det så hjelper det å løpe en tur eller bare finne noe og kaste det til hælvete. (noe som man kan kaste til hævlete da høhø xP) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tren! Ta deg en joggetur, slit deg skikkelig ut. Eller, slå på noe; p Funker som bare det for meg: ) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ta to tusen armhevninger!!! Det bruker å hjelpe! Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 jeg blir også veldig sint noen ganger, men jeg blir aldri sint på personer veldig fort. men når jeg spiller eller har noen ting som ikke lever i hånda mi, slik som fjernkontroll osv. de pleier som oftest og bli ødelagt. hadde dead or alive 4 så kom det masse riper i cd og nå ligger det spillet i søpla delt i tusen biter med øks. har også ødelagt xbox kontrollen sånn halveis på grunn av doa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå