Gå til innhold

hvordan bli kvitt mye av det j*^`# sinnet.(anbefales ikke å lese for de som ikke liker banning)

Anbefalte innlegg

jeg er en gutt som klarer å holde i meg sinnet i en lang stund så det blir liksom et liten stund en gang i året jeg må få ut detta jævla sinnet mitt. det er nå for meg nå. og man blir ganske forbanna etter å ha blitt fylt noe så jævlig med sinne i et år. at det blir ganske sterkt raseriutbrudd. nå er problemet mitt at dette sinnet mitt går ut over andre og over en haug av tinga musa mi er for eksempel snart hærpa. for å få ut sinnet mitt. nå er spørsmålet mitt til dere er hvordan kan jeg bli kvitt detta jævla sinnet uten å hærpe alle tinga mine. det hjelper heller ikke å stå aleine å slite med å måke nnø heller det gjør det bare verre. plz jeg trenger hjelp.

visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne så moderator får isåfall bare flytte den.

Endret av residenevil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor så full av sinne egentlig?

Er det noe du kunne tenke deg å ha som hobby?

veit ikke om det er noe jeg kunne tenkt mg som hobby. du blir vel også sint ganske mange ganger i løpet av året forestill deg å holde på dette i et år og så kommer plutselig dråpen som får helke bobla til å sprekke. da kan jeg nok tenke meg at du hadde vært ganske sint du også.

Lenke til kommentar

jeg er også 12 år og holder sinnet inni meg en stund (rundt 2 månder) og når jeg sprekker, pleier jeg og ta lange sykle/løpe turer for å bruke enegri, jeg klarer ikke å bare sitte stille som om ingenting har skjedd. jeg har også tenkt på å kjøpe meg en boksesekk.

poenget mitt er at jeg syntes det er bra å bruke opp energien min. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jeg blir også veldig sint noen ganger, men jeg blir aldri sint på personer veldig fort. men når jeg spiller eller har noen ting som ikke lever i hånda mi, slik som fjernkontroll osv. de pleier som oftest og bli ødelagt. hadde dead or alive 4 så kom det masse riper i cd og nå ligger det spillet i søpla delt i tusen biter med øks. har også ødelagt xbox kontrollen sånn halveis på grunn av doa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...