9374j Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, Hvilke BILLIGE hoteller er det muligheter for å overnatte i Oslo ett døgn (i juni) for en gjeng på ca. 6 stk? Fant ikke noe mer passende tråd, så jeg postet her. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Perminalen Hotell er kurrant. Har vært der et par ganger, og de har både rimelige priser, grei frokost, og bellighenhet. http://www.perminalen.com/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 du har jo altids Haraldheim og Anker hostel men det er jo vandrehjem. siden det er 6 stykker er det gode muligheter for at dere får booket et rom/sovesal for dere selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er der ikke noe bedre enn dette? Vil ha billig rom, men der må være tv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er ikke noe som heter bra og billig. Ihvertfall i de fleste tilfeller. Det jeg linket til, ligger et kvartal unna Karl Johan, og har rimelige priser og en god frokost. Du kan ikke forvente å få et billigrom på Radisson... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noe litt bedre må der vel være.. Trenger ikke være så nære Karl Johan. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For noen år siden bodde jeg på et pensjonat som var greit og veldig rimelig. Vet ikke om det eksisterer lenger. Det var rett ved siden av en kirke (lurer på om det var Uranienborg, kan det stemme?) Det var et litt eldre ektepar som snakket Bergen-dialekt som drev dette. Men husker altså ikke navnet på pensjonatet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 kan det være noen av disse? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 kan det være noen av disse? Stemmer det. Fant det nettopp igjen. Det er "Ellingsen's Pensjonat. Det som står nederst på lista der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå