M.H Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg har en Mamiya RB67 som står og støver ned her. Har derfor vurdert å selge det. Er jo bedre at det kommer i bruk enn at det står her og støver ned. Men jeg er veldig i usikker på hvor mye som er fornuftig å ta for det. Noen her med noen forslag til cirka hvor mye jeg kan ta for det? Er kamerahus med sjaktsøker, et par rullefilmholdere, 90mm 3.8, 180mm 4.5 og 50mm 4.5 objektiver med. Lenke til kommentar
alfollett Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei, jeg kjøpte nylig et rb67 pro-s med 90mm linse, sjaktsøker og ett magasin for 1400,-. Håper det gir deg en veiledende pris. Om du er interessert i å selge 50 eller 180 mm linsa separat, så si gjerne fra; jeg er interessert. hilsen alf Lenke til kommentar
Adelsmannen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sjekk keh.com for veiledende bruktpriser. Husk å legge til norsk moms. Jeg vil tro at 5-6000 i samlet pris er et realistisk utgangspunkt. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Takk for svar! Syns 5 - 6000 hørtes mye ut. Glemte å skrive at kamerahuset og 90 millimeteren ser noe slitt ut etter mange års bruk. Men ingen tekniske feil. Lenke til kommentar
Adelsmannen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Takk for svar! Syns 5 - 6000 hørtes mye ut. Glemte å skrive at kamerahuset og 90 millimeteren ser noe slitt ut etter mange års bruk. Men ingen tekniske feil. Jeg kjenner lite til Mamiya og de ulike versjonene av kamerahus og objektiver, men anbefaler deg som sagt å sjekke prisene til keh.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå