Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp? Telefonen min dør!

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte telefonen min 30. juli 2007 - en SE K610i. Den har fungert fint, men for en tid tilbake begynte høyttaleren å fuske. Med mindre jeg har ringelyden på max volum hører jeg ikke at det ringer, men dersom den "kommer i gang" med høyt volum kan jeg dempe den og alt virker. Ingen stor sak, jeg bare satte lyden på max..

Nå i dag slo imidlertid høyttaleren i telefon"røret" seg vrang også, så nå er samtalene mine masse skurring og jeg hører ekko av meg selv. Andre hører meg helt fint - altså er problemet i min telefon.

Jeg må reise et stykke for å få levert den på service, men er det noen vits? Ut i fra feilbeskrivelsen, er dette selvforskyldt eller slitasje/feil? Jeg har sikkert mistet telefonen i bakken en gang eller to siden 2007, for å være ærlig så husker jeg ikke. Jeg er generelt forsiktig med tingene mine, men uhell kan jo skje.

Har jeg en sak her?

Endret av JLa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg kjøpte telefonen min 30. juli 2007 - en SE K610i. Den har fungert fint, men for en tid tilbake begynte høyttaleren å fuske. Med mindre jeg har ringelyden på max volum hører jeg ikke at det ringer, men dersom den "kommer i gang" med høyt volum kan jeg dempe den og alt virker. Ingen stor sak, jeg bare satte lyden på max..

Nå i dag slo imidlertid høyttaleren i telefon"røret" seg vrang også, så nå er samtalene mine masse skurring og jeg hører ekko av meg selv. Andre hører meg helt fint - altså er problemet i min telefon.

Jeg må reise et stykke for å få levert den på service, men er det noen vits? Ut i fra feilbeskrivelsen, er dette selvforskyldt eller slitasje/feil? Jeg har sikkert mistet telefonen i bakken en gang eller to siden 2007, for å være ærlig så husker jeg ikke. Jeg er generelt forsiktig med tingene mine, men uhell kan jo skje.

Har jeg en sak her?

Dette er en feil som dekkes av garanti. Dette kan være en selvforskyldt skade, men isåfall er ikke det noe de kan finne ut av på serviceverksted(med mindre det er betydlige klem/slag-skader).

Du har utvilsomt en garantisak, så jeg vil råde deg til å sende den inn.

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...