Gå til innhold

Hvorfor ler man av alt når man er overtrøtt ?

Sephiroth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Hvorfor ler man egentlig av det meste når man er overtrøtt? til og med de laimeste vitsene,de dummeste komentarene, alt ler man av, og men ler veldig godt også.

Noen som har en forklaring ???

Du innbiller deg at du må le av alt da. Sånne folk er teite, synes jeg. Selv blir jeg bare mer og mer apatisk når jeg er overtrøtt.

Lenke til kommentar

hvis du er voken mer enn 24 timer så begyner hjerne cellene å dø raskere .. og du blir dummere og dummere (faktisk så synker IQen din ganske raskt .. og flater seg ut etter en stund ca 30% lavere enn normalt)

og da begyner man å le av ALLT! ...

som eksempel massiv fising .. eller vitsene til Bob Saget ...

Lenke til kommentar

[useriøs GK Gym+biologi]

Det er mangelen på cola som gjør at miofibrillene i hjernen trekker seg sammen. Dette er en katalysator for osmosen av hjernebarken, som sakte stikker av ut øregangene.

[/useriøs GK Gym+biologi]

Men fra spøk til Hitler, det er først når du blir oppmerksom på at du har vært lenge uten søvn at du finner alt morsomt. Det er sikkert myten/teorien om at alt blir løye + placebo.

Lenke til kommentar

Jeg har en teori, ganske dum egentli.

Man er trøtt, så tenker man ikke skikkelig over ting, man setter ting i et annet perspektiv, eller at man kort og godt mangler dømmekraft, som sagt tidligere..

Dum teori, men min teori.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...