Sephiroth Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja, Hvorfor ler man egentlig av det meste når man er overtrøtt? til og med de laimeste vitsene,de dummeste komentarene, alt ler man av, og men ler veldig godt også. Noen som har en forklaring ??? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Godt spørsmål ! Jeg vet ikke hva som egentlig skjer med mennesker når de er overtrøtte :-? Man blir jo skikkelig teite, hvorfor :o Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Fordi hjernen mangler dømmekraft og finner ikke ut hva som egentlig er morsomt og hva som ikke er, og derfor ler man bare av alt ? Min teori Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Men billig rus er det! <- overtrøtt -> :o Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja, Hvorfor ler man egentlig av det meste når man er overtrøtt? til og med de laimeste vitsene,de dummeste komentarene, alt ler man av, og men ler veldig godt også. Noen som har en forklaring ??? Du innbiller deg at du må le av alt da. Sånne folk er teite, synes jeg. Selv blir jeg bare mer og mer apatisk når jeg er overtrøtt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 bir irritert når eg er overtrøtt. Blir litt frekk mot damer også. Men ja det føles ut som man er litt brisen også. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 bir irritert når eg er overtrøtt. Blir litt frekk mot damer også.Men ja det føles ut som man er litt brisen også. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 hvis du er voken mer enn 24 timer så begyner hjerne cellene å dø raskere .. og du blir dummere og dummere (faktisk så synker IQen din ganske raskt .. og flater seg ut etter en stund ca 30% lavere enn normalt) og da begyner man å le av ALLT! ... som eksempel massiv fising .. eller vitsene til Bob Saget ... Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 som eksempel massiv fising .. eller vitsene til Bob Saget ... De to tingene gir vel omtrent like mye mening ? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 og da begyner man å le av ALLT! ... som eksempel massiv fising .. eller vitsene til Bob Saget ... Det var vel litt å ta i!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 [useriøs GK Gym+biologi] Det er mangelen på cola som gjør at miofibrillene i hjernen trekker seg sammen. Dette er en katalysator for osmosen av hjernebarken, som sakte stikker av ut øregangene. [/useriøs GK Gym+biologi] Men fra spøk til Hitler, det er først når du blir oppmerksom på at du har vært lenge uten søvn at du finner alt morsomt. Det er sikkert myten/teorien om at alt blir løye + placebo. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 som eksempel massiv fising .. eller vitsene til Bob Saget ... Ingen fare for det selv om man er overtrøtt. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har en teori, ganske dum egentli. Man er trøtt, så tenker man ikke skikkelig over ting, man setter ting i et annet perspektiv, eller at man kort og godt mangler dømmekraft, som sagt tidligere.. Dum teori, men min teori.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 som eksempel massiv fising .. eller vitsene til Bob Saget ... Ingen fare for det selv om man er overtrøtt. jeg søv ikke på 3 dager .. og så så jeg det HORE ræva progremmet hans ... og jeg LO! ......! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Kebab GUD: Du er syk, mann! SYK!!! (Det å le av Bob Saget er som å, ja... fins ikke noe å sammenlikne det med. Huff og uff...) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Kebab GUD: Du er syk, mann! SYK!!! (Det å le av Bob Saget er som å, ja... fins ikke noe å sammenlikne det med. Huff og uff...) Fy fa3n Kebab.. loser Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Ehh..... hvem er egentlig Bob Saget? Tror ikke jeg har hørt om han.Hva har han laget? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Ehh..... hvem er egentlig Bob Saget? Tror ikke jeg har hørt om han.Hva har han laget? Han har vært sånn programleder i "Full Rulle" på TV3. Og "Full Houser" på TV Norge selvsagt. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hva er dette for noe.. jeg har hørt han (Bob Saget) si noe morsomt (såh!). Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 overtrøtt. ja billlig rus. jeg og noen kompiser skull prøve å se hvem som klarte å være opp lengst. husker ikke helt hvordan det gikk. men det gikk flere dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå