Movieheart Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Er på utkikk etter en nettbutikk som selger tilbehør til stativer. Har et stativ av typen Vanguard, men med en hode som ikke er helt 100% optimalt for filming, siden du må skru på to hendler for å justere i ulike vinkler. Tenker mer på å skaffe meg et hode med bare en hendel slik at det ikke er så mye å justere mens man filmer. Noen som vet om butikker som selger slikt? EDIT: Det hadde vært fint om butikken lå i Norge så slipper jeg alt tullet med fortolling osv. Men det er ikke noe must. Endret 2. mars 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Alle de store selger hoder. Tilfeldig rekkefølge. Japan Photo AV-Hardware Fotovideo Norge Scandinavian Photo Noen gode utenlanske. Kaffebrus BH-Photo Det finnes mange flere,men du burde først finne ut hvilken hode du vil ha og så søke etter det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ingen av de butikkene hadde den typen stativ som jeg har. Jeg har altså et Vanguard stativ og på en liten lapp som fulgte med stativet står det to kompatible hoder: PH-21 og PH-22. Det jeg har nå er et PH-22, og det ser ut som om PH-21 er det jeg er ute etter. Eller er det slik at man ikke trenger å kjøpe samme merke som stativet er? Jeg fant jeg fant. Amazon.com fikset biffen. Click me Endret 2. mars 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Selvsagt så sendte ikke amazon.com den varen til Norge. Fant den også på amazon.co.uk, men de sendte heller ikke til Norge. Så jeg står fortsatt uten noen plasser å få kjøpt den. Forslag til andre sider mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå