lolidude Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, Moren og faren min sin pc har fått virus, men de surfer bare på 100 prosent trygge sider som Finn.no, Youtube og lignende. Men jeg surfer på sider som jeg får opp på google og sider jeg alldri har hørt om. Jeg tror viruset må komme fra min data på en eller annen måte men går det ann? Det eneste dataene har til felles er samme nettverk. Trenger hjelp! Er desperat! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 I ny og ne, så kan man også få 'virus' ved å besøke helt vanlige sider, dessverre. Kjør gjennom veiledningen og post loggene det spørres etter. Opprett en tråd for hver av pc'n for å unngå rot. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Norton finner ikke noe Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, men det betyr ikke at de ikke finnes noe rusk på pc'ene. Kjør gjennom veiledningen. Men, hva er det som gjør at du mener at pc'ene har virus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå