sttrons Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bildet er av mandal kirke en sen kveld. korset er lyst opp med en liten led lommelykt Fyr løs Lenke til kommentar
telealf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Veldig god ide, og bra gjennomført. Skal jeg være kritisk så synes jeg ikke forgrunnen (bunnen av bildet) gir noe, og burde derfor være kuttet bort. Lysa i bakgrunnen forstyrrer litt. Kanskje kunne en litt annen kamera plassering skjult de bak kors? Fargen på korset er veldig markant blå, regner med at dette er med hensikt, men jeg ville likt den i et nøytralt lys - dette er self subjektivt og andre vil nok like effekten? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 prøvde et par andre vinkler, men fikk ikke korset der jeg ville ha det da. grunnen til at korset fikk den fargen det fikk, var det lyset jeg lyste det opp med. prøvde å fyre blitsen på slutten av eksponeringen, men da kom det masse andre ting til syne, som bare ødela alt. Ellers takk for kritikken, og kommer sikkert til å prøve flere ganger Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Syns det var veldig kult med korset sånn. Gir meg lyst å teste noe lignende selv.. men ikke kirker og kors da. (Skal ikke kopiere deg så det er sagt..) En veldig god idé rett og jeg syns det er gjennomført bra. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 takker for kritikken pyb. Morro at det setter i gang flere idè er hos folk. har faktisk en del flere idèer som jeg skal prøve ut der oppe. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du kunne kanskje kuttet en liten bit av bunnen på bildet, ellers synes jeg komponeringen og bildet i sin helhet er meget bra. Kjenner igjen kirken selvom jeg ikke er der alt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå