jonamart Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hei! Har nettopp gått til innkjøp av Samsungs Innov8. Er kjempe fornøyd, men har noen få spørsmål/irritasjonsmomenter ang operativsystemet. Jeg fant ikke noe informasjon om dette på andre tråder tidligere, men korriger meg gjerne hvis jeg tar feil der. Gjerne med link til riktige tråder:) 1. Jeg vil ha skjermsparer, men får ikke dette til. Det går ikke ann å velge et eget bilde man har på tlf og feks velge "bruk som skjermsparer". Har også prøvd å installere programmet SlideScreensaver (versjon 1.5.0) uten hell. Instruksene til programmet stemmer ikke overens med tlf, så får ikke aktivert den. Trodde virkelig ikke at det skulle være så vanskelig å få til en såpass enkel ting til en såpass avansert telefon? 2. Hvorfor får jeg ikke flyttet og organisert på musikken, bildene og filmene mine inne på Galleri? Jeg ønsker å legge tingene i egne mapper. Lager en mappe, velger en fil og velger så flytt til denne mappen. Ingenting skjer, og filen ligger fremdeles der den lå fra starten av. 3. Kan man endre på snarveiene på Ventemodus? Jeg tenker på de 5 store ikonene. Hos meg er de forhåndsinnstilt med blant annet FM-radio, musikkspiller og kalender, samt snarveier og tilpasning. Håper noen kan hjelpe meg med dette her! Endret 2. mars 2009 av jonamart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå