Gå til innhold

Laptop skjerm ødelagt?

Anbefalte innlegg

Hei hei, jeg har en del problemer med pcen min akkurat nå, noe som er rart siden jeg nettopp fikk den tilbake fra reparasjon. Før den ble sendt inn til rep, så fungerte pcen helt fint og WoW kjørte problemfritt, men etter at pcen gikk inn til rep etter at skjermen sluttet å fungere har det skjedd noe rart. Fikk tilbake pcen og i loggen sto det at de hadde byttet LCD-skjermen.

Det som er rart nå er at når jeg spiller wow (eller spill generellt) går CPU-aktiviteten i taket (ser det på Windows Sidepanel), dette skjer uansett hvilken oppløsning jeg kjører spillet på, også hakker det kraftig i 2 sek, før den går i mange bølgende farger. Vet ikke hva som forårsaker dette og det er rart siden det funket helt fint før. Det fungerer helt fint hvis jeg kobler laptopen til en ekstern skjerm, og har gjort mye feilsøking med bl.a oppdatering av drivere, endre innstillinger på skjermkort osv. uten suksess.

Vil gjerne ha pcen i tipp topp stand før TG og begynner å bli veldig stressa. Noe dere vet som kan hjelpe meg så jeg slipper å sende den til rep igjen?

Endret av Sebbi_Slasken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avsnitt gjør alt så mye enklere å lese.

Regner med det er en laptop det er snakk om siden du skriver at alt er bra når du kobler til en ekstern skjerm?

Når du sier at det er hakk i skjermen så er det vel openbart at du må levere den tilbake før det er for seint å klage på skaden som har skjedd?.

Utennom det så kan jeg ikke hjelpe deg desverre.

Du kan jo evt ta med en ekstern skjerm på TG da om du har muligheten til det.

Lenke til kommentar
1. feil forum og poste?

2. det skal være bateri ikon nedert til høyere - høyere klikk på det - strømalternativer - og velg høy ytelse

Tenkte jeg skulle poste det her siden det først og fremst går utover WoW, men ja, klarte ikke flytte den når jeg prøvde.

Og jeg har prøvd det med batteriet, fungerer ikke. Fortsatt samme problem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...