reichspöbel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er nesten ti år siden, men jeg husker fortsatt både nesten-første gang og første gang. Ville ikke vært foruten noen av dem. Men hva har en fremtidig kjærestes meninger om din første gang med etiske dilemmaer å gjøre? Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 lol første gangen min var helt misslykka med en idiot som bare var ute etter sex... etter det har jeg hatt sex med diverse gutter på fylla.. typen min bryr seg ikke noe om det! Første gangen hans var visstnok med ei stygg, feit jente som lukta vondt ifølge han... Veninna mi hadde seg første gang da hu var 14 med en 19 år gammel tullete råner... Jeg vet om mange som har hatt helt teite 'første sex' Og det er ikke så viktig!! Første gangen er det ganske klumsete uansett... Er egentlig glad for at jeg har hatt sex med andre før typen min, så slipper jeg å bare ligge der og være dritflau og ikke vite hva jeg skal gjøre... syns ikke det er så viktig jeg... var ikke noe særlig stor for meg... er ikke noe spesiell forskjell, bortsett fra at jeg var dritnervøs, ikke visste hva jeg skulle gjøre, fikk vondt og begynte å blø xDD hehe første gang med kjæresten er digg uansett. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Å pule i skauen på tryvann er vell heller noe du kommer til å angre på at du ikke gjør. Sjelden du får muligheten til å delta på en så stor pulefest. Bare bruk dong, så har du værtfall ikke en alvorlig grunn til å angre. Men for all del. Gjør som du vil Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg kan ærlig talt ikke si at det frister meg så veldig... Men hver mann, sin hatt Endret 4. mars 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vil ikke si at første gang er så veldig betydningsfullt, egentlig. Asså, du er uerfaren, sannsynligvis er du ikke veldig utholdende, og det hele er litt rart... Hvis du føler det er riktig i øyeblikket med sex, beis på! Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjør på! Vil du pule, så pul. Ingenting i veien for det. Alle gjør det jo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Slapp av. Ikke tenk for mye på det. Det er ikke sikkert at du mister jomfrudommen selv om du er russ. Du får se om hvordan det føles når/hvis en shitfaced (full) jente prøver å wrestle deg ned i senga. Jeg er ganske sikker på om du vil vite i det øyeblikket om det er noe for deg. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er vell mer at det er fest annenhver dag istedenfor kun helgene:P Ja, det er kanskje en sånn halveis fest med folka i klassen i ukedagene, ellers er det i helgene det skjer. Og russetiden varer bare i litt over 14 dager, så hvis man er vandt med å feste i helgene så er ikke russetiden så spesiell. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Go for it når du får sjansen. Første gang er oppskrytt uansett... Eller nei, ikke siter meg på det. Med litt mer ettertanke. Første gang er vel hva du gjør det til. Hvis du har sett for deg første gang som noe stort, så vil du måle sexen etter det. Hvis du tenker på første gang som bare det å faktisk endelig få seg noe, så vil du måle sexen etter det. Jeg var ikke slik at jeg hoppet på den letteste jenta, men jeg hadde ikke store romantiske forventninger til sex heller. Så for meg var det helt greit å ta det tidlig med en jente som ikke var trash, men samtidig ikke i forhold med. Hvis tilbudet oppstår, og jenta virker grei der og da så ville jeg valgt å gå for det. Gutter som venter lenge har en tendens til å få sperrer mot det å faktisk ha sex (ubevisst og bevisst). Det har vi eksempler på både her på forumet, og trolig IRL. De blir altså redde for at deres mangel på erfaring skal bli en big deal i senga. Dere som sier at russetiden ikke var noe spessielt: Enten så festa dere veldig kjipt i russetiden ellers fester som rockestjener hver eneste helg! For meg tok ivertfall russetiden sykt av. Jenter som aldri festet før ble rene Paris Hilton klonene! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 For min del er dette litt horete. Debutere med en random fyr. Og tanken på at ''det skal skje''. Virker litt American Pie klisjè, at det er så viktig å miste jomfrudommen. Eier du verdighet så venter du til du finner en du elsker og beholder. Hvis ikke så kjør på. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) For min del er dette litt horete. Debutere med en random fyr. Og tanken på at ''det skal skje''. Virker litt American Pie klisjè, at det er så viktig å miste jomfrudommen. Eier du verdighet så venter du til du finner en du elsker og beholder. Hvis ikke så kjør på. Er du inne i den hollywoodromantiske tankegangen din igjen nå da Hvorfor er det uverdig å ha sex med noen du ikke elsker og beholder? Jeg mener heller det er uverdig å ha lyst på sex, men gå imot segselv ved å vente på noen som kanskje ikke kommer engang Endret 5. mars 2009 av Demantios Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 On the other hand, Prometherion, så kan det å spare seg til sin evige kjærlighet være virkelighetsfjernt og litt rart. Hell, jeg trodde min forrige kjæreste og jeg skulle holde sammen for ever, helt til det ble slutt... Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Eier du verdighet så venter du til du finner en du elsker og beholder. Hvis ikke så kjør på. At man ikke eier verdighet hvis man følger de naturlige lystene menneskene ble skapt med er det dummeste jeg har hørt. Det er bare trangsynt av deg. Så lenge man selv føler at det er greit å ha sex, så skal man gjøre det. Å dømme noen fordi de gjør noe som føles riktig for dem er mer negativt enn det å ikke spare seg. Det samme gjelder selvfølgelig om noen dømmer deg fordi du føler det er riktig å vente. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Å debutere i skogen med en man ikke kjenner ser ikke jeg for meg som en fin sak. Det er bare mitt syn på det. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det synet har du rett i å ha. Alle har rett i å ha sine egne personlige verdier, men å dømme noen ut fra at de ikke følger de samme verdiene er noe annet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg dømte ikke noen. Dette er min mening, at jeg syns det er horete. Men det andre gjør/har lyst på respekterer jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg dømte ikke noen. Dette er min mening, at jeg syns det er horete. Men det andre gjør/har lyst på respekterer jeg. Sitat: Eier du verdighet så venter du Nei, ingen dømming der nei Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg dømte ikke noen. Dette er min mening, at jeg syns det er horete. Men det andre gjør/har lyst på respekterer jeg. Sitat: Eier du verdighet så venter du Nei, ingen dømming der nei Ja, sant. Men det jeg sa der er basert på mitt syn av verdighet. Så det skulle ikke være direkte ment. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) On the other hand, Prometherion, så kan det å spare seg til sin evige kjærlighet være virkelighetsfjernt og litt rart. Hell, jeg trodde min forrige kjæreste og jeg skulle holde sammen for ever, helt til det ble slutt... Det finnes også en mellomting mellom det å spare seg til sin evige kjærlighet og å ligge med alt som kan krype og gå. Slik jeg ser det blir sex mer intimt og betydningsfullt om man kun holder seg til det fåtallet av jenter man faktisk føler litt for. Å være litt eksklusiv har en verdi i seg selv. Jeg tror faktisk at de fleste menneskers avsky mot "løse" og "horete" gutter og jenter kommer mer av det enn religiøs indoktrinering. Endret 5. mars 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Boy, jeg vil bare si deg en ting: BRUK KONDOM GOD DAMNIT! Det er jævli kjipt å bli paps første gangen, for så å ha en fast utgift i 18 år. Forsåvidt er det ikke like kjekt om junior blir sort og faller av heller Når det kommer til de etiske vurderingene rundt omkring her. Drit i dem. Det er DIN etikk som betyr noe. Bare ha det jævlig artig uansett hva du bestemmer deg for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå