Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru, russetid, etikk - vil jeg angre?

Gjest russ09

Anbefalte innlegg

Gjest russ09

Jeg er russ nå i år og selve russetiden nærmer seg fort. Jeg er fortsatt jomfru tross mine 19 år, og har ikke tatt stilling til om jeg skal "gå for noe sex" enda.

Har ikke vært i noe forhold før, men har valgt å vente, og ikke et tilfeldig nummer liksom.

Ikke at jeg vet om jeg får meg noe hvis jeg prøver, men har avslått før fordi jeg hadde noe på gang med en annen jente, men det kom aldri så langt.

Det jeg spør om er egentlig om første gangen er noe man husker veldig godt og vil prege deg senere, tilfelle jeg gjør det i ikkeveldig edru tilstand på en russefest liksom.

For vil ikke gå glipp av russemoroen heller egentlig!

Litt etisk dilemma, fortelle en senere kjæreste at første gangen var på en random russefest, er den kjip for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være kjipt og fortelle kjæresten at første gang var på en russefest? Det er da revnende likegyldig, og strengt tatt trenger du ikke fortelle henne om det.

Har du lyst å pule, så puler du. Ingen vits å gjøre ting vanskeligere enn det er.

Lenke til kommentar

Når det gjelder hvor spesiell første gangen er, tror jeg det varierer veldig.

Noen av vennene mine som har gjort det med totalt randoms, har jeg hørt har angret tho.

Personlig var første gang for meg sammen med min nåværende kjæreste, og det var første gang for henne også. Det var egentlig ikke så sykt følelsesmessig spesielt som mange sier. Det jeg tror er at sex for mange er spesielt første gang, siden sex er det mest intime to personer kan oppleve sammen, og det hender ofte at man også da bindes med personen man har sex med. However, jeg tror jeg og dama alerede hadde nådd det punktet at vi "ble bundet" før sexen, og at det derfor ikke var så "spesielt" på den måten.

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg ikke engang vurdert å gjøre det på en eller annen russefest, for jeg er helt hundre prosent sikker på jeg hadde angret på det.

Men som de andre her sier, er dette en avgjørelse bare du kan ta. Kjenn etter og finn ut hva du selv forventer av din debut, og hvor big deal det egentlig er.

Lenke til kommentar

Jeg var edru og gjorde det med kjæresten min første gang- husker det allikevel ikke.

Personlig mener jeg første gang er litt oppskrytt og det trenger ikke være med noen spesielle etter så og så langt tid osv..

Men avgjør dette selv, for all del

Lenke til kommentar

Tror egentlig du bare må finne ut hva du vil selv. Om du ønsker å ha sex, så finn ett eller annet du kan humpe. Ønsker du å ha en litt mer spesiell debut, så vent nå til den anledningen kommer.

Ellers så tror jeg nok ikke at du kommer til å angre noe spesielt om du skulle komme til å debutere i russetiden. Tror det bare kommer til å stå igjen som ett litt morsomt minne for deg (om du ikke er så drita full at du ikke husker det da...)

Lenke til kommentar
Gjest russ09

Ja, selvsagt avgjør jeg selv :)

Men har ingen jeg kan diskutere dette med, så vil høre synspunkter, og det har jeg fått ...

Ja, eg tenker slik at hvis jeg vil ha spesiell debut og det ikke står til forventningene vil jeg kanskje angre for at jeg ikke "hadde det moro" i russetida!

Har jo ikke akkurat noe forhold på gang heller, så vil vel være dumt å stå over?

Lenke til kommentar
Ja, selvsagt avgjør jeg selv :)

Men har ingen jeg kan diskutere dette med, så vil høre synspunkter, og det har jeg fått ...

Ja, eg tenker slik at hvis jeg vil ha spesiell debut og det ikke står til forventningene vil jeg kanskje angre for at jeg ikke "hadde det moro" i russetida!

Har jo ikke akkurat noe forhold på gang heller, så vil vel være dumt å stå over?

Jeg tror du tenker for mye. Kan du ikke se det an når det eventuelt blir aktuelt, og ikke legge en plan allerede nå?

Lenke til kommentar

Selv hadde jeg random sex første gangen med verdens værste bitch, men hvorfor skal det bry meg? Fordet om det ikke var den beste begynnelsen så var det starten på et eventyr jeg ikke ville vært foruten :) Så mitt tips er at du hopper i det. Første gangen er ikke så jævlig spesiell og eneste grunnen til å huske den er sine dårlige prestasjoner

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Du må kun avgjøre dette selv.

Finn ut hva du selv tenker om sex, om dette er noe som burde inneholde følelser og et spesielt bånd, eller om det kun er noe fysisk nytelse. Ingen av oss kan gi deg noe annet tips enn at du selv må finne ut av dine egne grenser og dine egne meninger om saken. Hvis du tror at du kommer til å angre på at din første gang er på fylla med ei du så vidt kjenner, så er det kanskje greit å la være. Hvis du finner ut at du ikke kommer til å angre, er det bare å leve livet til det fulle (og husk kondom!)

Eneste tipset jeg kan gi deg, er at edru-sex som regel er mye bedre enn fylle-sex ;)

Lenke til kommentar

For å si det slik; jeg var edru, sammen med jenta osv. Har fortrengt første gangen ganske bra allerede, og husker ikke noe annet enn sangen som sto på på steroen i bakgrunnen.

Første gangen er litt oppskrytt -

men det er også russetid, så ville ikke gjort det bare pga du skal ha det så sykt artig i russetid om du egentlig ikke har så veldig lyst.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ødelegge dine forventninger til russetiden, men den er veldig oppskrytt. Det er ikke sånn at alle har sex med alle, og at alle er ekstra villige i russetiden, osv. Det er bare tull. Forskjellen på russefest og vanlig fest, er at man har på seg svære rød/blå klær. Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ødelegge dine forventninger til russetiden, men den er veldig oppskrytt. Det er ikke sånn at alle har sex med alle, og at alle er ekstra villige i russetiden, osv. Det er bare tull. Forskjellen på russefest og vanlig fest, er at man har på seg svære rød/blå klær. Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye.

Er vell mer at det er fest annenhver dag istedenfor kun helgene:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...