Gjest Guest_Soar_* Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei. Har et sår på strengen som ikke vil gro og har bare blitt større og større - (av friksjonsmessige årsaker). Det svir noe jævlig når jeg drar forhuden bak. Lurer på om noen har noen tips på hvordan jeg kan la såret gro fortere. (Salve av bestemt type?) Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje du burde ha sagt at det er lillemann du har problemer med? Jeg trodde seriøst først at du hadde fått et sår i kjeften din av streng, men sånn er det. Og disse friksjonsmessige årsakene er det at du drar en kjapp en? Hvis det er det får du bare være mann og holde deg til såret er grodd. Hvis ikke får du bare spørre noen med medisinskutdannelse, en apoteker eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Soar_* Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er nok på kuken ja. Og nei, har ikke gnidd laksen alene på lenge - litt av grunnen til at jeg vil bli bra igjen fort. Gidder liksom ikke å stikke på apoteket å spørre hvilken salve som hjelper mot kukksåret mitt, når jeg kan få slik info på forhånd og stikke diskret å kjøpe det. Såret er litt ustrategisk plassert i og med at det ikke får luft. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Følger med på den her jeg. Siden jeg er litt i samme bås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå