big-t Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 hei, jeg har et stort behov for å få blokkert et nummer. jeg er så "heldig" at jeg har fått en super "stalker exgirlfriend" vær så snill, jeg trenger seriøst hjelp, jeg begynner å bli sprø. hun sender med i underkant av 200 medlinger vær dag, er ikke en spøk. å hun ringer på de mest teite tidspunkter. men hovedsakelig trenger jeg en funksjon for blokking av sms. takker på det sterkeste på forkant. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 En mobil med symbian S60 OS kunne fikset dette med advanced call routing sw. SE 880i tror jeg ikke det finns noe til ( har lett tidligere etter liknende black list til SE ) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 SE W880i har ikke noe funksjon for blokkering av innkommende anrop/sms. Har du Telenor/Djuice kan du benytte deg av deres såkalte mobbefilter, og blokkere nummeret hennes for innkommende sms. Lenke til kommentar
big-t Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 takk for svar, jeg har telenor, noen som vet prosessen for å benytte seg av det såkale "mobbefilteret" Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 takk for svar, jeg har telenor, noen som vet prosessen for å benytte seg av det såkale "mobbefilteret" Du kontakter Telenor på 09000 for å aktivere det. De kan nok fortelle deg hvordan det styres. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 kunden kan kontakte Telenors kundeservice på telefonnummer 09000 og få aktivert mobbefilteret. Deretter kan kunden logge inn på Telenors nettsider for å blokkere de nummerene kunden ikke vil ha tekst- og mulitmediemeldinger fra. Screenshots og flere detaljer , link: http://itpro.no/art/13426.html Lenke til kommentar
big-t Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 syar2003 jeg elsker deg, ikke på den måten xD men jeg er herved veldig glad i deg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå