Fear the Scare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da jeg spilte forlitt siden et spill og skulle spille det på nytt etter at spille hengte seg opp, så forsvant hele directx9'en min... hvordan finner jeg HELE downloaden for directX9 fordi jeg bare finner updates... Desperat for hjelp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hele DirectX9'en din faktisk Her finner du siste verson av DirectX 9c. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 den filen? den funka ikke, hvis jeg ikke gjorde feil i sta.. hvordan innstalere jeg redist filene? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Høreklikk på linken og velg lagre. Når fila er lastet ned dobbeltklikker du på den og installasjonen vil begynne. (som med alle andre exe-filer). Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) må jeg restarte pc'en får at det skal tre i kraft? den vil at jeg skal ekstarkte filen , men hvor? Endret 2. mars 2009 av Fear the Scare Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 den vil at jeg skal ekstarkte filen ?Ja siden filen er 'pakket' (koprimert) må den pakkes ut. Lag en mappe på skrivebordet. Kall den f.eks DX9, og pakk ut filene der (trykk på 'Browse...' og bla deg fram til mappen). Gå inn i mappen og dobbeltklikk på DXSETUP.exe Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 er det vanlig system32/directx mappen er tom? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du har ikke en feilmelding eller noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå