morgan_kane Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hei. har problemer med videostreaming via orb. det legger delvis og er litt uklart. Eksempel på fil: terminator.the.sarah.connor.chronicles.s02e16.720p.hdtv.x264-ctu.mkv Endret 2. mars 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 husk at .mkv filer er heftig HD og trenger en brukbar pc for å kjøres bra. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, men det virker som om den ikke leverer rett oppløysning. setter på native oppløysning og det er bare en liten firkant på skjermen. samme med tversity som eg akkurat fikk til å funke, men vil ikke la meg spille av .mkv format. får bare at det ikke er støttet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 bildestørrelsen setter du med fjernkontrollen/kontrolleren til xboxen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, men orb nedskalerer jo bilde så mye at når jeg setter fullskjerm på en 42" plasmaskjerm så ser det helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har du trådløs eller kablet nettforbindelse på pcen din? Trådløs er håpløs til slike ting. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Kablet selfølgelig. Er flere som har det problemet på orb sine forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå