Gå til innhold

Trenger hjelp med PC-Bygging

Anbefalte innlegg

Har ikkje peiling men sitter og spekulerer om eg skal kjøpe PC men det blir nok ikkje med det første.. Eg kal ha heile pakka Skjerm, PC, Tastatur, Mus osv dette skal koste ca 15-16k dette er første gong eg Bygger PCen sjølv men alle sier at det er det luraste så eg prøver meg..

Her er eit forslag, Vis nokon vil forandre på den gi meg nokre forbetringar eller bare ta vekk ting som ikkje trengs så er unødvendige eller som du finner like gode bare billigere gi beskjed..

Tusen Takk for alle tilbake meldinger..

Kabinett: Antec Twelve Hundred Gaming Case

Strømforsyning: Corsair Powersupply TX 850W

Hovedkort: Asus M3A79-T Deluxe,

AMD Phenom II X4 940 Black Edition 125W, AM2+/AM3, 8MB Cache, 3,0Ghz

Minne: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5,

Skjermkort: PowerColor Radeon HD 4870 "PCS" 1GB,

Minnekort Leser: USB2 multikortleser 3.5" sort for

Optisk leser/brenner: Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200S,

Harddisk: Seagate Barracuda 7200.11 500GB,

Mus: Razer Copperhead Tempest Blue, 2000dpi

Tastatur: Logitech G15 gaming tastatur

Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Premium 64bit

Skjerm: BenQ 24" LCD E2400HD TCO03

Sikker ikkje så bra men lov å prøve seg..

Denne PCen kosta 16 107kr..

Endret av SveinAtle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det så bra ut det ;)

Men kanskje du burde kjøpe en 1Tb isteden for 500Gb. Jeg har 700 Gb nå, og kjenner at det begynner å bli for lite. Det fyller seg raskt opp! Og da skulle du øsnke at du hadde kjøpt mer plass til å begynne med.

Lenke til kommentar
Ja, det så bra ut det ;)

Men kanskje du burde kjøpe en 1Tb isteden for 500Gb. Jeg har 700 Gb nå, og kjenner at det begynner å bli for lite. Det fyller seg raskt opp! Og da skulle du øsnke at du hadde kjøpt mer plass til å begynne med.

Jo høres bedre ut blir jo ikkje meir enn 400 kr meir... Jo skal tenkte over det.. Eg har ein bærbar med 250 gb hardisk har 50 gb igjen men selvsagt så ligger jo ikkje musikk, spill og diverse innpå denne sånn så det blir på den nye...

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...