tjalla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Litt småharry med LOTR-ring men... jekli kjipt når sånt skjer. Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Du visste kanskje ikke at ringen gjør deg usynlig? Og du blir mer og mer usynlig etter hvor lenge du har den på deg.... Dette er min konklusjon: En liten dverg rusler rundt på et gulv, plutselig hører han HØØØY MUSIKK. Han forstår at han har forvillet seg inn på RMR. Føttene er overalt, han kommer seg ikke bort. Ville mennesker hopper overalt. Så, plutselig, spretter en gullring bort til han, han tar den på seg. Siden ringens krefter virker kjemperaskt på han blir han usynlig i en fei. Ojoj, nå er han usynlig. Ut fra intet kommer en kjempefot og tramper på dvergen, den er død. Det eneste du trenger å gjøre nå er å lete etter en bitteliten usynlig død dverg på gulvet der dere var. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 min gullring ligger i Ringenes Herre hylla, trygg for verden utenom sine farer alteret mener du vel? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Litt småharry med LOTR-ring men... jekli kjipt når sånt skjer.haha, som jeg skulle sakt det selv =) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Litt småharry med LOTR-ring men... jekli kjipt når sånt skjer. Ikke for at jeg har noen lotr-ring, men du fikk det til å virke som noe negativt å være harry???!!??? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 harry? nei, det er ikke harry, små nerdete kanskje, men kanskje ikke det lengre heller, etter at filmene ble så godt mottatt av folket... lotr fans er vel på samme linje med matrix fans som går i trench +solbriller uansett vær Lenke til kommentar
SoW Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 lotr fans er vel på samme linje med matrix fans som går i trench +solbriller uansett vær Ehh.. :o Har du sett noen gått med klær som de i lotr bruker? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nei, men har sett folk som har tatt plastisk opperasjon på ørene for å se ut som en alv.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Weee.. Fått Tattooen min i avataren nå Lenke til kommentar
SoW Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nei, men har sett folk som har tatt plastisk opperasjon på ørene for å se ut som en alv.... :o Omg! Seriøst? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jess,det har jeg sett, både på tv, og i Finland på ferie, en jente tilogmed. Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 heeeei igjen!! :) ville bare si fra at ringen har kommmet tilbake til sin ejer! hærregud jeg er gla!! en kamerat fant den på idol konserten, på samme tribune som ble brukt på rmr festivalen! jehi hej hilsen en gla gutt Lenke til kommentar
morfin Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg vil tippe at du puster lettet ut nå. Jækli kjip å miste dyre ting. Men du har hatt gull som få! Oddsen for at du fant den igjen må ha vært 1/1000000000 eller no. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kjøper dere de ringene på nettet? Eller hvor? Linker? Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 morfin: ja fy ******, kan begynne å tenke på andre ting nå e så deili å ha den på fengern igjen! fikk min fra en butikk, går sekkert ant å få den fra nettet oxo, er ikke sikker,, anybody ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå