RoSoka Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 jeg var en utrolig gla å lykkelig gutt da jeg pakket opp min 17 årsgave fra min mor, å fant en "Lord of the rings" ring i guld. jeg passet den som om det var livet helt til Rock Mot Rus festivalev på Andenes! En missforståelse mellom meg å en venn førte til at ringen dalte av sted på gulvet! og var ikke til å finne! jeg håper at det er noen der ute som har funnet den, å er villig til å gi den tilbake til meg! jeg savner den så! finnerlønn skal gis selfølgelig! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 eh ? Jeg vet da f4en ikke hvor den er ! Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Tilfeldig? Neppe! Hadde du hold deg unna Rock Mot Rus festivaler hadde ikke dette skjedd. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ta deg en pils så kanskje du husker on topic, hadde du seriøst forventa å få et oppriktig svar her? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Var vel den jeg fant på gulvet der etter festivalen. Men jeg solgte den 2 dager etterpå til en gal Tolkien-fan på Ebay for 5000kr. Tror han het Sauron ellerno. Sorry Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 sauron har blitt data nerd Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 kondolerer. :x kondolerer ja. utrolig kjedelig å miste no sånt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Med denne massive sympatibølgen dere slenger over fyren driver dere ham vel til selvmord snart. Tenk om Ebay hadde fantes på Sauron sin tid. Han kunne bare tatt et kjapt søk og funnet Ringen med en gang for en viss pris. Når man har laga ringen vet man forskjellen på den ekte og en kopi anyways. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 huff, stakkars! Kondolerer meget. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ville heller hatt et 9800 enn en bidige LOTR ring rettere sagt: Ville heller hatt 4 lapper enn en bidige LOTR ring Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kanskje det er en trøst å laste ned Echtelion`s fete Ringenes Herre screensaver! den er råfet! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=104722 her har du den (snill jeg er ) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 tror jeg har funnet den: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 tror jeg har funnet den: Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Rock mot rus..lenge siden jeg har vært der..hmm..finn en fake ring..så slipper mordi å drepe deg Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Den er garantert pantet og kjøpt stoff for. Er du heldig så kanskje arrangøren har funnet den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg var en utrolig gla å lykkelig gutt da jeg pakket opp min 17 årsgave fra min mor, å fant en "Lord of the rings" ring i guld.jeg passet den som om det var livet helt til Rock Mot Rus festivalev på Andenes! En missforståelse mellom meg å en venn førte til at ringen dalte av sted på gulvet! og var ikke til å finne! jeg håper at det er noen der ute som har funnet den, å er villig til å gi den tilbake til meg! jeg savner den så! finnerlønn skal gis selfølgelig! Hei. Er du fra andenes du da? Var selv på RMR. Jeg tror du kan prøve å kontakte disse folka her: Telefon: +47 76 14 29 70Mobil: +47 97 77 37 44 Fax: +47 76 14 19 31 Adresse: ROCK MOT RUS Pb. 183 8483 Andenes Email: [email protected] Har selv en LOTR-ring i sølv og hadde den på RMR også, men passet på å ta den av meg å legge den i pengeboka, noe som kanskje var et lite tips til deg også: Rock mot rus..lenge siden jeg har vært der..hmm..finn en fake ring..så slipper mordi å drepe deg Klaus? WtF? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 min gullring ligger i Ringenes Herre hylla, trygg for verden utenom sine farer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå