Sivaji Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kunne trengt litt hjelp til å finne en ny mobil helst til under 1600 kr. Har sett på Samsung SGH-I200 men kan jeg finne noe bedre? vil gjerne ha en som jeg kan bruke til musikk,spill, gode taster og god å ringe med. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dine krav -musikk =Nokia 1200 (det er snake på den, så det dekker spillbehovet ditt ) Super mobil, tåler alt og varer lett i over en uke uten lading, love it <3 Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kunne trengt litt hjelp til å finne en ny mobil helst til under 1600 kr. Har sett på Samsung SGH-I200 men kan jeg finne noe bedre? vil gjerne ha en som jeg kan bruke til musikk,spill, gode taster og god å ringe med. vet du bare kødder. ikke faen om jeg skal ha noe sånt... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Musikk fokus mobiler : Et alternativ fra Nokia er jo 5310 Xpressmusic. Den koster såvidt under 1600,- u/abonnement/binding. Sony/Ericsson alternativ W350 Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kunne trengt litt hjelp til å finne en ny mobil helst til under 1600 kr. Har sett på Samsung SGH-I200 men kan jeg finne noe bedre? vil gjerne ha en som jeg kan bruke til musikk,spill, gode taster og god å ringe med. vet du bare kødder. ikke faen om jeg skal ha noe sånt... skreiv feil her skulle svare på han første fyren som svarte Musikk fokus mobiler : Et alternativ fra Nokia er jo 5310 Xpressmusic. Den koster såvidt under 1600,- u/abonnement/binding. Sony/Ericsson alternativ W350 Ser god ut den men hva syns du om Samsung SGH-I200 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har aldri testet den eller sett den selv. Men for all del - ønsker du en windows mobile basert mobiltelefon er denne den billigste windows mobilen å oppdrive (uten at "det" er noe negativt). Men det er vel ikke i utgangspunktet en "musikk mobil" vel. Se amobils oppsummering: http://www.amobil.no/artikler/samsung_i200/54299/konklusjon Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Har aldri testet den eller sett den selv.Men for all del - ønsker du en windows mobile basert mobiltelefon er denne den billigste windows mobilen å oppdrive (uten at "det" er noe negativt). Men det er vel ikke i utgangspunktet en "musikk mobil" vel. Se amobils oppsummering: http://www.amobil.no/artikler/samsung_i200/54299/konklusjon gikk opp 250 kr og kjøpte meg en LG KP500 Cookie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå