kurtegutt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei Har netopp flyttet inn i en leilihet i baglerbyen i oslo. Her ligger det fiber med gigabit linje inn til switchene Jeg har 100/100 linje i min leilihet men mistenker at jeg klarer bare 50mbit i upload. Eneste måten å få sjekka dette i praksis er å uploade en fil mot en ftp som står på 100mbit. Noen som kan hjelpe meg med dette som har en ftp på 100mbit som kan gi meg tilgang i 5 min??? Hadde satt stor pris på det om noen gidda. Ta kontakt Lenke til kommentar
kurtegutt Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Bruk denne isteden du. Nei for "denne" viser ofte feil... Og derfor vil jeg ha "FTP" istede ^^ Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hve med speedtest.net? Viser ne også feil? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 tptest klarer ihvertfall jeg å makse/måle min 100mbit linje. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Geez.... Og du har vel også tenkt å klage om du "bare" har 50Mbit upload? Hva med å dokumentere litt om ditt utstyr og hvordan du har koplet opp? ... At folk ikke har bedre å gjøre. Jeg har hatt 100Mbit i over 3 år og pga min egen eledige latskap så har jeg ikke hatt mer enn "BARE" 25Mbit upload pga flaskehalsen var ruteren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå