Alotoft Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, Opplever problemer med det trådløse nettet. Jeg har veldig god signalstyrke og ruteren står i naborommet. Men farten er bare på 11mbits. Hva kan jeg stille på får å få det opp igjen, har fungert fint i 1 år nå. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Virker som den kjører på b-nett istedet for g-nett. Er det mange som benytter denne? Har du mulighet for å stille på modemet slik at det kun broadkaster på g-nett? Kan det være en enhet i huset som kun klarer b-nett? Lenke til kommentar
Alotoft Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Hei, Opplever problemer med det trådløse nettet. Jeg har veldig god signalstyrke og ruteren står i naborommet. Men farten er bare på 11mbits. Hva kan jeg stille på får å få det opp igjen, har fungert fint i 1 år nå. sette den på bare G nett nå og fikk ikke noe resultat =( 54mbits i noen sekund så ned på 11 mbits :S Lenke til kommentar
Alotoft Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Når jeg trykker reparer på den trådløse tilboblingen får jeg bare tilbake feilmelding, også når jeg prøver å deaktivere tilkoblingen. Deaktivere: It Is not possible to disable the connection at this time. This connection may be using one or more protocols that do not support Plug-and-Play, or it may have been initiated by another user or the system account. Reparere: Windows could not finish repairing the problem because the following action cannot be completed: Disabling the wireless network adapter. Make sure your network adapter is properly installed. Lenke til kommentar
Alotoft Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Blocked incoming ICMP error message (ICMP type 3) Står i loggen på ruteren, hva betyr dette? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ICMP er en type pakker som blir brukt ved bl.a. pinging. Sjekk http://no.wikipedia.org/wiki/ICMP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå