Gå til innhold

Problemer med trådløs

Anbefalte innlegg

Hei,

Opplever problemer med det trådløse nettet. Jeg har veldig god signalstyrke og ruteren står i naborommet. Men farten er bare på 11mbits. Hva kan jeg stille på får å få det opp igjen, har fungert fint i 1 år nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Opplever problemer med det trådløse nettet. Jeg har veldig god signalstyrke og ruteren står i naborommet. Men farten er bare på 11mbits. Hva kan jeg stille på får å få det opp igjen, har fungert fint i 1 år nå.

sette den på bare G nett nå og fikk ikke noe resultat =( 54mbits i noen sekund så ned på 11 mbits :S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når jeg trykker reparer på den trådløse tilboblingen får jeg bare tilbake feilmelding, også når jeg prøver å deaktivere tilkoblingen.

Deaktivere:

It Is not possible to disable the connection at this time. This connection may be using one or more protocols that do not support Plug-and-Play, or it may have been initiated by another user or the system account.

Reparere:

Windows could not finish repairing the problem because the following action cannot be completed: Disabling the wireless network adapter.

Make sure your network adapter is properly installed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...