Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå hakket videre?

Gjest hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Gjest hjeeelp!

hei

har holdt på med en jente noen uker nå. har kjent hun flere måner men har ikke vært noe før nå de siste ukene..

uansett, vi har begge følelser for hverandre og er glade i hverandre.

var på besøk i helga, og endte opp med og ligge og kose og prate i flere timer.

aldri før hatt et seriøst forhold, så vet ikke hva jeg skal gjøre videre for og på en måte "bli sammen".

spørre rett ut er litt barneskole-opplegg, så vil ikke det..

kompis av meg sier hun har sakt hun håper jeg vil prøve med neste gang jeg kommer på besøk, som er i MORGEN.

lurer på nøyaktig HVA jeg bør gjøre/si? har utrolig lyst til og gå videre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

har holdt på med en jente noen uker nå. har kjent hun flere måner men har ikke vært noe før nå de siste ukene..

uansett, vi har begge følelser for hverandre og er glade i hverandre.

var på besøk i helga, og endte opp med og ligge og kose og prate i flere timer.

aldri før hatt et seriøst forhold, så vet ikke hva jeg skal gjøre videre for og på en måte "bli sammen".

spørre rett ut er litt barneskole-opplegg, så vil ikke det..

kompis av meg sier hun har sakt hun håper jeg vil prøve med neste gang jeg kommer på besøk, som er i MORGEN.

lurer på nøyaktig HVA jeg bør gjøre/si? har utrolig lyst til og gå videre..

Get physical..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Var det samme for meg, for noen uker siden. Bare fortsatt å tilbringe tid sammen, så kommer kyssinga (veit ikke om dere har gjort det) når det er naturlig, så tar dere det bare videre fra det. Er ikke nødvendig å bli sammen med en gang etter det, bare la det gå sin gang så ordner det seg nok, gjorde det for meg iaff :)

Lenke til kommentar

Dette er som kameraten din sier, sikker fangst. :) Så det eneste du må gjøre nå, er å faktisk prøve deg.

Du må ta et stort steg ut av sikkerhets-boblen din, og gå etter det du vil ha.

Fysisk berøring er viktig, fra aller første stund. En klem når hun kommer, "tilfeldige" berøringer, sitte litt ekstra nære henne i sofaen (hvis det blir sofasitting) osv.

Er dere to alene sammen, ta en kjempesjangse og bare gi henne en klem, og hold henne ekstra lenge. Hvis hun da ikke gir tegn på at hun ikke liker det, må du bare gå for kysset.

Prøv deg, ta sjangsen, og ta det du vil ha!

Og hold oss oppdatert på hvordan det går i dag. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Er dere to alene sammen, ta en kjempesjangse og bare gi henne en klem, og hold henne ekstra lenge. Hvis hun da ikke gir tegn på at hun ikke liker det, må du bare gå for kysset.

Prøv deg, ta sjangsen, og ta det du vil ha!

Denne støtter jeg.

1. Klem som går over i kyss føles ofte veldig naturlig. Den funker.

2. Du må ta det som føles som en sjanse. Du aner ikke hvor glad du kommer til å være for at du gjorde det om det funker. Og om det ikke fukner så er det ikke så pinlig som man frykter, samt at da vet du hvor landet ligger (og hun kjenner dine intensjoner). Og du aner ikke hvor mye du kommer til å angre om du ikke tar sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg kunne svart ganske enkelt og sagt.. prøv å kysse henne når du synes det føles riktig, men vær forsiktig med å tolke signaler. Du sier at begge har følelser for hverandre, da er det kanskje litt lurt å prøve å kjøre på med tilfeldige berøringer og være kanskje litt barnslig av seg med litt uskyldig flørting som kan ende opp med kyssing, f.eks. ved at du kiler hun og hun kiler deg så ligger dere plutselig på sofaen begge to.

Jeg synes dere burde prøve å få litt kvalitetstid sammen en dag og bare snakke sammen om det hele, det er ikke lett å få det til, men det har jeg heller ikke sagt, men det kan lønne seg.

Lenke til kommentar

Man trenger vel ikke snakke om det så tidlig? :)

Vil jeg si.

For når man sier noe høyt så er det bekreftet.

Men om man bare tenker det så er greit. Og siden man ofte er veldig usikker i starten så er det best å bare la enkelte ting forbli en tanke.

Ta det hele som det kommer, ikke tenk så mye. Bare ta å prøv med litt klem og kos. Så går det som det gjør.

Vent gjerne på det rette øyeblikket. :)

Mitt tips.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...