E.I. Lonoff Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det Fredag? HAHA Jævlig nais lilko. :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan være enig, i det menste i Hate to Feel. Så ja, jeg forstår vel egentlig at du liker Facelift et lite hakk bedre. Nei, jeg liker ikke Facelift bedre. Jeg har vansker med å skille de to, ettersom at stemningen er så forskjellig. Dirt er mørkere og mer dyster, mens Facelift er hardere og mer aggressiv. Det kommer helt an på mitt humør. Er jeg trist og melankolsk setter jeg på Dirt, er jeg sint eller irritert setter jeg på Facelift. Facelift funker også når jeg er i godt humør. Titlene på albumene gjenspeiler innholdet på en ypperlig måte. Facelift har tre sanger jeg synes er kjempebra. De tre er: Man in the Box, Sea of Sorrow og I Can't Remember. På Dirt har man derimot Would?, Them Bones, Rooster, Down in a Hole og Rain When I Die som er fantastiske. Resten er "bare" bra på begge albumene, bortsett fra nevnte Hate to Feel, som er helt grei. Selv om Dirt har flere gode sanger er Man in the Box favorittsangen min av alle AiC-sangene. Det er så mange variabler som spiller inn, så det er umulig å skille dem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Du kunne ikke ha vært litt mer kreativ? Det der er jo sånn typiske klassikere at det blir kjedelig. (Filmene hvertfall) Endret 16. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du kunne ikke ha vært litt mer kreativ? Det der er jo sånn typiske klassikere at det blir kjedelig. (Filmene hvertfall) Har man ikke disse klassikerne er jo de og en skam så... Det er jo filmer som SKAL stå i hylla.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du kunne ikke ha vært litt mer kreativ? Det der er jo sånn typiske klassikere at det blir kjedelig. (Filmene hvertfall) Har man ikke disse klassikerne er jo de og en skam så... Det er jo filmer som SKAL stå i hylla.. Nettopp derfor er det ikke noe å lage en tråd om. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Uheldigvis er det ikke du som bestemmer hvilke tråder som blir laget og hvilke som forblir... ulaget. En slik verden ville vært... himmelsk! Men kjedelig. Durr. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 7,5/10 10/10 Best. Movie. Ever. 8/10 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ikke peiling. Mange bra sanger da.. 10/10 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå