Gå til innhold

Gi en karakter på innkjøpet mitt!

AnBa

Anbefalte innlegg

Hadde gavekort på Platekompaniet, og tenkte jeg skulle bruke det, noe jeg gjorde i dag. Så, hva syns dere om innkjøpene mine på en skala av ti?

Alice in Chains - Dirt (CD)

A Clockwork Orange (DVD)

Scarface (DVD)

Hos meg blir det vel:

8/10

9/10

8/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
0/10

0/10

0/10

CDer og DVDer skal lastes ned, ikke kjøpes! Du burde heller solgt gavekortet til en random kunde eller hatt konkuranse utfor butikken, å fått dem til å gjort syke ting :D

Mye bedre å ha de IRL. Harddisker kræsjer etterhvert, og du kan ta med filmer til venner og bekjente samt lese om den bakpå coveret

Lenke til kommentar
0/10

0/10

0/10

CDer og DVDer skal lastes ned, ikke kjøpes! Du burde heller solgt gavekortet til en random kunde eller hatt konkuranse utfor butikken, å fått dem til å gjort syke ting :D

Mye bedre å ha de IRL. Harddisker kræsjer etterhvert, og du kan ta med filmer til venner og bekjente samt lese om den bakpå coveret

Meen da laster man de ned pånytt!

Lenke til kommentar
0/10

0/10

0/10

Fy deg! Det er da vitterlig langt bedre å ha håndfaste eksemplarer, samt å støtte talentfulle kunstnere med noen kroner.

Lenke til kommentar
Syns du virkelig at Facelift er bedre? Det er ikke noe jeg kan si meg enig i. En nær andreplass, men jeg liker absolutt Dirt bedre.

Jeg synes de står helt likt.

Facelift er proppet med gode sanger, og jeg blir ikke lei av å høre på den i det hele tatt. Dirt har to sanger (og en "bonustrack") jeg synes er noe kjedelige, og det er Sickman og Hate to Feel (pluss Iron Gland), det er fortsatt gode sanger, men det er liksom en liten skuffelse i forhold til alt det andre, for Dirt har bare gode sanger bortsett fra de tre.

Gir begge 10/10, men hvem av dem som er best kommer helt an på humøret mitt når jeg hører på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...