Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med volumet på HP PC

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har en HP Pavilion Entertainement PC DV7 maskin. Problemet er at hvis han f.eks. lukker pcen popper den volum greia opp på skjermen. Og den driver å "klikker" sånn som når du tar volumet opp og ned. Den legger seg over andre vinduer sånn at det er sykt irriterende fordi du må klikke på vinduene for at du skal komme inn i de. Og den fjerner seg ikke før han restarter pcen.

Noen som vet hvordan han kan fikse det eller? har hørt at man kan laste ned no driver greier, men sleit litt med å finn det. Lasta ned noe, men det funka ikke. Så hvis det er no sånt hadde det vært bra hvis noen kunne linka meg direkte inn på en side hvor jeg får tak i det som fikser problemet.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat samme problemene med min dv 5 pc fra hp, dette kommer av den J**** touch panelet helt øverst med skjermen, det er bare helt ubrukelig og gjør som det vil. skjønner ikke hva som er så forbanna vanskelig med å lage vanlige knapper. Hjelper ikke å oppdatere driveren i vertfall. du kan prøve å slå av og på lyden med det ikonet til venstre for volum styringa på touch panelet det hjelper for meg, og hvis ikke så funker det kun å starte pcen på nytt.

Lenke til kommentar

Skriv inn "msconfig" i søkefeltet på startmenyen.

Gå til "tjenester", prøv å deaktiver "touchpanel", "quicktouch" eller noe lignende.

Har en HP laptop selv med samme problemet. Hørte om noen som avinstallerte driverne for så å laste ned oppdaterte fra HP, vet dog ikke om det fungerer.

Endret av Ohlja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...