NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 I android market ser jeg ingen comments. Det var lenge sånn det skulle være, men på et eller annet tidspunkt sluttet de å vises. Jeg kan dessverre ikke feste det til hverken tid eller oppdatering. Umiddelbart tipper jeg at du har endret språk. Market-kommentarer vises kun på det språket du har valgt å telefonen på, og det er dårlig med norske kommentarer, Selv har jeg mobilen min på engelsk språk bare pga det. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Selv prøver jeg å bidra med norske kommentarer under programmene jeg bruker. Er en del med norske nicks/navn som skriver kommentarer på engelsk, selv om de har norsk språk på telefonen. Market kan forbedres til å opplyse om hvordan dette fungerer... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Man burde ha mulighet til å velge hvilke språk man vil se kommentarer på (i hvert fall bør engelsk være et valg.) Er jeg den eneste som har problemer med å snede/laste ned MMS med mindre jeg skrur av og på flymodus først? Har samme problem når de gjelder å koble til mobil data innimellom. Den vil rett og slett ikke før jeg har skrudd flightmode av og på. Tungvindt... Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Takk skal du ha, NgZ. Endret språk til engelsk, og location til norway, og nå fungerer det bra. Bruker du handcent eller medfølgende til MMS? Standard i android komprimerer ikke bilder nok for det norske nettet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Bruker medølfgende, men jeg kjører original Desire ROM med Sense, og den komprimerer bildene automatisk. Den får rett og slett ikke kontakt med mobilnettet noen gange uten at jeg har aktivert/deaktivert flight mode eller restartet telefonene. Gjelder både sending/mottak av mms og bruk av mobildata. Jeg hadde *akkurat* samme problemet med diverse 1.6-ROMs på Dream-en min, men man skulle jo tro de hadde klart å fikse det nå. Ganske irriterende. Nesten så jeg lurer på om det er en NetCom-spesifikk bug - det ville forklart hvorfor den ikke har vært fikset - de vet ikke om den. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har i alle fall aldri hatt det MMS problemet på Telenor sitt nett. Både 1.5 og 2.1 har fungert uten problemer. Jeg har stort sett brukt Handcent eller ChompSMS, men mener jeg har testet med HTC sin sms app også. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg hadde til tider dette problemet med hero, men på desire har jeg aldri opplevd det. Aldri problemer med å koble på via mobilnettet, og mms blir sendt og mottatt automatisk. Har forresten chess, men mulig vi har litt forskjell inne på innstillingene for nettet, ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det virker jo alltid etter en restart/flightmode på/av, det r det som er så rart. Virker bare som om den ikke klarer å koble til uten dette innimellom. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er der noen som bruker doubleTwist mot sine android telefoner? Gjør vel ca det samme som iTunes gjør mot iphone, og er i grunn noe jeg har savnet til android telefoner. Ikke testet det selv enda, men ut i fra hva jeg leser så støtter det synkronisering av musikk, filmer, bilder og mulighet for å kjøpe og søke etter programmer. Om noen har testet hadde jeg satt pris på tilbakemeldinger her. Ser det kommer som eget program til pc og som ett tillegg til android telefoner, men aner ikke om en trenger begge deler. http://apps.doubletwist.com/ http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har nå gitt ut trafikanten på android. Det har tatt tid. Litt selv reklame det her men absolutt on topic. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205844 Lite tips : Rute planlegger fungerer i mye mer en oslo/akershus. F.eks på tog støtter den alt nsb støtter. Finnes det ikke allerede 3 stk trafikanten applikasjoner til android? Men om du har fått inn ruteplanlegger så dette helt gull Dropbox til Android er nå ute! Android ble nå hakket mer genialt.. http://www.droidnytt.no/?p=1787 Det er en oppdatering av en av mine svært gamle. Jeg var i diskusjon med Trafikanten i en lang periode, og de med jernbaneverket. Så vi fikk ikke lastet opp noen ny version på svært lang tid. Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har HTC Desire, med Handcent SMS installert. Problemet er at jeg får opp den installerte sms-appen når det kommer melding også. Har prøvd å deaktivert det meste på den originale, men uten hell. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Meldings-programmet->settings->fjern alle haker under Received messages. For jeg regner med det er varselet oppi i topp-linjen du mener, og ikke at du får opp selve programmet, som du skriver? For future referance (for flere): Det er veldig mye lettere for deg å skrive hva som *faktisk* skjer/er problemet/du vil, enn at folk skal gjette seg frem til det basert på en i beste fall upresis, og i verste fall direkte feilaktig, beskrivelse. Nå var spørsmålet ditt helt greit å forstå da, men jeg nevner det siden en del spørsmål i denne og andre telefon-spesifikke androidtråder har en tenden til å være dårlig stilt. Så da ble du et offer for å gjøre et poeng ut av det. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Regner med at du burde kunne deaktivere notification direkte i sms-appen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hihi, det er jo selveste DVD-Jon som står bak doubleTwist! Nei, dette må jeg jammen laste ned. Lenke til kommentar
jwa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei, ser at endel andre også "sliter" med å få tilgang til mobilt nett, når jeg er lenge logget på mitt hjemmenett, får jeg ikke til å koble til mobilt nett uten å slå på og av flymodus, da virker det helt fint, aldri problem motsatt vei. Noen som har funnet ut hvorfor /løsning på dette ? JA Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg har (dessverre) ikke problemet, så jeg får ikke testet noe selv. Men hva med å skru av WiFi? Kanskje det er like effektivt som å restarte / flymodus av og på. Å, JA? Endret 10. mai 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Skru av wifi fungerer ikke, dessverre. Jeg gjetter nå, men jeg inbiller meg at den tror at den allerede har en mobildatatilkobling, og derfor ikke prøver å lage en ny. Dersom leasetiden på den eksisterende tilkobilingen/ip-adressen/whatnot er utløpt, kommer den ikke gjennom. red: Altså, den prøver å gjenopta den gamle tilkoblingen, i stedet for å lage en "ny". Endret 10. mai 2010 av NgZ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hmm, lurer på om jeg faktisk så en app som skulle ordne dette her en dag, men litt usikker på om det var ett wifi problem eller om det var dette problemet dere har som var greien. Skal se om jeg finner igjen. Var nok et wifi problem den ordnet opp i... Forresten, var der ikke en feil med ene versjonen av quick settings som gjorde at mobile network ikke ville aktivere seg igjen? Endret 10. mai 2010 av svortevik Lenke til kommentar
belenix Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hihi, det er jo selveste DVD-Jon som står bak doubleTwist! Nei, dette må jeg jammen laste ned. Har du sovet i timen Du kan gå tilbake til #1599 fra 19.01.2010 i denne tråden, der finner du en god info om DoubleTwist. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen ganger når telefonen ikke vil koble seg på telefon nettet etter å ha brukt wifi, går jeg inn og trykker 2G networks only to ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå