Khaffner Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg bruker Truecaller til dette; og automatisk utfylling av kontaktliste Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Jeg får helle ikke Gulesider-applikasjonen til å fungere. Jeg tvinger telefonen min til å kun være på HDSPA (Super-3G?). Skjer ingenting når ukjente numre ringer. khaffner: Truecaller funket fjell. Takk for tipset Endret 27. mars 2010 av J-Core Lenke til kommentar
Smif Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Får ikke gulesider til fungere selv på wifi... Men truecaller var genialt bra... takk Lenke til kommentar
Torro Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Gulesider fungerer litt for bra med Android 2.1, den søker etter navn selv om kontakten allerede er i kontaktlista. Kommer ikke opp varsler med TV Guiden... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Gulesider var altfor treigt å søke opp navn for min del..gidder ikke sitte og vente 5-6 ring før navnet popper opp. "Søker etter navn på Gule Sider" *ring*.....*riiinng*...*riiiing*...*riiiiing* at laasst kom det frem *ringeren legger på* faaaaaaaaaen! Slo den bare av igjen. Endret 28. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Enomther TheOfficial AOSP-1.6_r2 + ADP DRD36 skulle i utgangspunktet bare være en rootet original, stemmer? Telefonen rebooter av og til, og teksten i Opera havner i en stor haug (sikkert pga skin), så jeg må vurdere å gå tilbake til HTC sin eller en enda mer "plain" ROM. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Enomther TheOfficial AOSP-1.6_r2 + ADP DRD36 skulle i utgangspunktet bare være en rootet original, stemmer? Telefonen rebooter av og til, og teksten i Opera havner i en stor haug (sikkert pga skin), så jeg må vurdere å gå tilbake til HTC sin eller en enda mer "plain" ROM. Prøv SuperD. Bruker den selv, og har enda ikke opplevd noen rare bugs Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Gulesider fungerer litt for bra med Android 2.1, den søker etter navn selv om kontakten allerede er i kontaktlista. Gå inn på Gule Sider programmet, trykk menu og Innstillinger. Ta vekk haken for Søk opp kontakter. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Heisann, har et lite problem med Samsung galaxy spica. Når jeg ringer til f eks Hafslund Strøm og må foreta et valg ved å taste et siffer, blir ikke dette registrert, og jeg kommer ingensteds i menyen. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Enomther TheOfficial AOSP-1.6_r2 + ADP DRD36 skulle i utgangspunktet bare være en rootet original, stemmer? Telefonen rebooter av og til, og teksten i Opera havner i en stor haug (sikkert pga skin), så jeg må vurdere å gå tilbake til HTC sin eller en enda mer "plain" ROM. Prøv uten noe skin, jeg har ikke vært borti det problemet med Opera Mini. Har vært borti at telefonen restarter kun når jeg forsøker å laste ned kart til Navigon, men det er det flere som opplever på ulike ROMs. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 OK, får gi den en sjanse til - mye kjekt en får til med root. Den rebootet helt av seg selv i natt for eksempel, så jeg våknet av vibrasjonen under oppstart... Forøvrig står det at den hackede google maps skal komme med expansion pack, noe den ikke gjorde, og GUSTO og Cube får force close når jeg starter programmene. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Bare jeg som har problemer med å finne og koble til ad-hoc nettverk? edit: Fant ut at Android ikke støtter ad-hoc nettverk... Wow... Jeg er målløs... Endret 31. mars 2010 av J-Core Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Bare jeg som har problemer med å finne og koble til ad-hoc nettverk? edit: Fant ut at Android ikke støtter ad-hoc nettverk... Wow... Jeg er målløs... Fant og ut av det, skuffende saker.. Heldigvis har vi en nabo i leiligheten som har åpent nettverk som jeg bruker når jeg vil sjekke markedet ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 cecolon: Om så mye går galt ville jeg nok startet fra scratch (wipe alt). Om du får problemer etter det, kan det være sd-kortet begynner å ta kvelden, om du kjører a2sd (den gjør det automatisk om du har en ext*-partisjon på minnekortet.) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Har wipet før jeg la inn ny ROM. Kjører ikke apps2sd heller :/ Unnskyldning for en Desire dette her kanskje Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei. Har en HTC Hero. Finnes det nyere firmware-versjon enn 1.5? Isåfall, hvordan oppgraderer jeg? Lenke til kommentar
mroek Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hero får visstnok en oppdatering til 2.1 i løpet av april. Tror den skal komme som en OTA, altså at du får beskjed på telefonen din automatisk. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den var egentlig planlagt til den 4. april ser jeg på ulike teknoblogger, så det er nok ikke lenge til den kommer. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som vet noe om når Android Marketplace med betal-programvare eventuelt blir tilgjengelig for Europa/Norge? Finnes det ikke en måte å overgå dette? har hørt at du kan laste ned fra andre sider, men da bryter man garantien eller noe slikt. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som vet noe om når Android Marketplace med betal-programvare eventuelt blir tilgjengelig for Europa/Norge? Finnes det ikke en måte å overgå dette? har hørt at du kan laste ned fra andre sider, men da bryter man garantien eller noe slikt. Noen som vet noe mer om dette? Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå