cmyrland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Støttes de musikkfilene da? Kan det være korrupte filer? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Støttes de musikkfilene da? Kan det være korrupte filer? Helt vanlige MP3-filer som funket fint på min gamle Nokia N82. De funker fint på PC'en og overalt ellers... Edit: Cirka 4-500 sanger fordelt på 20 forskjellige band/bitrater/rippemetoder/opphav... litt rart at ingen av disse dukker opp... Endret 20. mars 2010 av J-Core Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 De skulle dukke opp automatisk etter at du har montert minnekortet på pc via telefonen og koblet det fra igjen, evt. etter å ha løst ut ig tatt ut minnekortet og satt det inn igjen. Er ikke mulig å manuelt trigge en rescan så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Veldig merkelig... Har prøvd å dismounte kortet, ta det ut, putte det i igjen, på samme tid som jeg restarter mobilen. Fortsatt er det bare de 8 første sangene jeg la inn som er der... Edit: Og ja, kortet ble formatert rett før jeg begynte å hive innpå sanger Endret 20. mars 2010 av J-Core Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Har prøvd å restarte mobilen Det skal jo funk etter restart. Koble den til PC'n mount og unmount Gikk ikke til neste side Endret 20. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En annen ting (Sense UI): Hvordan avslutter man programmer? Når jeg holder inne home-knappen får jeg hele tiden opp en liste med mine siste brukte programmer, og når jeg velger disse herfra kommer jeg direkte inn på dem som om de har stått på hele tiden. For det er vel dette som er tilfellet... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En annen ting (Sense UI): Hvordan avslutter man programmer? Når jeg holder inne home-knappen får jeg hele tiden opp en liste med mine siste brukte programmer, og når jeg velger disse herfra kommer jeg direkte inn på dem som om de har stått på hele tiden. For det er vel dette som er tilfellet... Det er litt av meningen med Android. Den beholder alle programmer i RAM så langt det er mulig, og avslutter de når det trengs. Før de avsluttes lagres det hva programmet holdt på med, slik at du kommer akkurat tilbake til der du var. Du kan drepe programmer om ønskelig, last ned Process Manager eller en annen Task Manager. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Vel, man skulle jo tro at programmer i minnet førte til at batteriet ble raskere utladet... Eller stemmer ikke dette? I så fall burde det absolutt finnes en "native" knapp for å drepe. Men takk for tipset Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Vel, man skulle jo tro at programmer i minnet førte til at batteriet ble raskere utladet... Eller stemmer ikke dette? I så fall burde det absolutt finnes en "native" knapp for å drepe. Men takk for tipset Tror ikke det virker sånn. Det er forskjell på programmene, du har vanlige programmer, og du har servicer. Servicer kjører i bakgrunnen og trekker strøm. Vanlige programmer trekker ikke strøm, de blir satt i en slags dvale modus såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Føler jeg stiller dumme spørsmål, men... Sett at man laster ned Android-programmer på en PC for å dernest overføre disse, via USB, til telefonens minnekort. Hvor i Sense UI'et kan man browse filene som ligger på minnekortet, slik at man får valgt og startet programmene/installasjonene? (Kommer fra Symbian-OS'et, så jeg stiller spørsmål utifra hvordan jeg er vandt med at ting fungerer der.) Endret 20. mars 2010 av J-Core Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Last ned Astro file manager Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen her som har noen gode tips til hvilken kalender jeg kan bruke for å synce kalenderen min på heroen og en ennå ikke valgt kalender i ubuntu? Lenke til kommentar
somewhere Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, vurderer å kjøpet meg en slik HTC G1 (feks Google phone G1 Android HTC T-mobile UNLOCKED). Vil den funke fint i Norge, med telenor-sim? Kan man få norsk tegnsett til den? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Jepp (jeg har ADP1 som har litt større frihet, men går ut fra at mobilnett og mulighet for norsk tastatur er akkurat likt) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 men jeg ville ikke rådet deg til å kjøpe en. De nye telefonene er bare så usannsynlig mye raskere, du vil føle at du går på krykker mens de andre løper forbi deg... Min erfaring med å gå fra magic til nexus one. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, vurderer å kjøpet meg en slik HTC G1 (feks Google phone G1 Android HTC T-mobile UNLOCKED). Vil den funke fint i Norge, med telenor-sim? Kan man få norsk tegnsett til den? Har en slik selv nå, men den skal snart byttes ut med en HTC Desire. Den virker veldig greit. Blir selvfølgelig treig hvis du har mange programmer i bakgrunnen, da RAMen er veldig begrenset. Den funker bra, men vil så absolutt anbefale deg å kjøpe en nyere telefon, da disse har mye mer futt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg sliter med det samme - Android er konge, G1 er for treg. Håper nyere telefoner er mye kjappere. Venter egentlig på en annen med fulltastatur, finnes det noen gode alternativ i Norge? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som vet hvor man kan finne en Sense UI-tutorial? Har lest igjennom heftene som fulgte med mobilen, men har fortsatt ikke funnet ut hva et mystisk ikon i toppmenyen betyr... Ikonet ser ut som en firkant, som står litt på skrå, med to små streker på hver side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå