Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet om noen gps programmer som funker bra til android? og finnes det noen ordbøker som ikke krever nettillgang? hadde det på min nokia 5800 en kjekk liten ordbok som jeg kunne slå opp ord uten nettillgang, mens de jeg har funnet på android market krever tillgang på nett for å kunne slå opp ord

Lenke til kommentar

TomTom recently launched their iPhone app and it looks like support for more mobile platforms is on the way. Pocket-lint is reporting that TomTom has an Android app on their roadmap. They recently spoke with Benoit Simery (a senior VP for TomTom) who had some interesting thoughts about our favorite mobile OS.

We cannot ignore such a successful platform as Android. HTC is an important partner of ours and Android is becoming increasingly important too
Lenke til kommentar

noen som vet om noen gps programmer som funker bra til android? og finnes det noen ordbøker som ikke krever nettillgang? hadde det på min nokia 5800 en kjekk liten ordbok som jeg kunne slå opp ord uten nettillgang, mens de jeg har funnet på android market krever tillgang på nett for å kunne slå opp ord

Jeg bruker Sygic Mobile Maps 9, det funker gull. CoPilot er også et alternativ. Begge kan kjøpes over markedet, men krever at du har tilgang til den delen med programmer du må betale for. Dette kan du enten gjøre ved å roote telefonen din og bruke Market Enabler eller ved å bruke et SIM-kort fra USA, Storbritannia, Tyskland, Frankrike eller Italia.

Sygic sitt (som jeg bruker) kan du også kjøpe på nettsiden deres for å slippe alt styret med å få tilgang til den begrensede delen av markedet.

Lenke til kommentar

Noe nytt om å bruke Android som modem?

Går helt fint hvis du har en telefon med HTC sin versjon av Android. Hvis ikke kan du bruke PDAnet som gir det http og https tilgang. Vil du ha full tilgang må du roote telefonen din, og da kan du laste ned Wireless Tether for Root Users eller Wired Tether for Root Users, alt etter om du vil dele tilkoblingen over WiFi eller USB.

Lenke til kommentar

Noe nytt om å bruke Android som modem?

Går helt fint hvis du har en telefon med HTC sin versjon av Android. Hvis ikke kan du bruke PDAnet som gir det http og https tilgang. Vil du ha full tilgang må du roote telefonen din, og da kan du laste ned Wireless Tether for Root Users eller Wired Tether for Root Users, alt etter om du vil dele tilkoblingen over WiFi eller USB.

Takk for svar!

Hvor stor risiko er det å roote telefonen nå? Jeg skal høyst sannsynligvis kjøpe SE X10 med Android 1.6. Er det en smal sak eller kan det by på problemer? Kaller meg selv for over gjennomsnittet mobilkyndig.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Hvor stor risiko er det å roote telefonen nå? Jeg skal høyst sannsynligvis kjøpe SE X10 med Android 1.6. Er det en smal sak eller kan det by på problemer? Kaller meg selv for over gjennomsnittet mobilkyndig.

Kommer ann på hvilken telefon du har, men på de fleste telefonene er risken minimal. Er bestandig en liten risk involvert, men du kan ikke ødelegge telefonen din før du begynner å tukle med selve radioen (GSM sender/mottaker etc).

Man må finne en måte å roote telefonen på først, så det blir nok å ta en stund før X10 blir rootet.

Vil anbefale deg å ta en titt på forums.xda-developers.com og underforumet til din telefon og se der. Pleier å ligge greie How-Tos der hvorav mange er noob-safe, så man ikke kan faile :)

Lenke til kommentar

Nettopp fått HTC Legend, som har Sense-GUI'et. Noen som vet hvordan "skanner" minnekortet etter ytterligere (musikk)filer? Ikke alle som vises... Takk for eventuell hjelp! :)

Edit: Har prøvd å restarte mobilen

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...