trygveaa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det lagres i mappen downloads på sd-kortet. Hvis du installerer en filbehandler, som f.eks. Astro, kan du flytte den dit du vil etter du har lasta den ned. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Om en har android uten sense eller andre slike "skall", kan en da legge inn mer brukervennlig styring? Altså, finnes der noe som ligner på sense eller SE sin styring som er tilgjengelig i marked? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du kan jo prøve aHome, eller noe slikt. Ligger vel to-tre slik hjem-systemer ute på market. Men tror du trenger betalingstilgang. Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Finnes bare en demo av aHome ute på marked for de som ikke har roota mobilen og har betalingstilgang. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har Dream/G1/ADP1, og bruker SMS Popup og innebygget SMS-klient. Har slått av notifications i den innebyggede, og bruker SMS Popup sin istedet. Hadde tidligere ChompSMS med innebygget popup. Det hender at jeg ikke får beskjed om nye meldinger (ingen notification, lyd eller popup), og finner de senere som ulest når jeg går inn i meldingsapplikasjonen. Hadde samme problemet med ChompSMS. Noen som har info å tilføye? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvis du bruker Cuanogen: Skift ROM. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Standard fra developer.htc.com :/ Tips til en annen bra custom ROM? Bør jeg tyne inn 2.x på mobilen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 OpenEclair er ikke helt klar for Prime Time enda. Ser egentlig ut som om de beveger seg feil vei mtp på stabilitet og funksjonalitet. Andre 2.1 ROM har jeg ikke oversikt over. Du kan jo prøve theOfficials Donut-rom. Han har tre versjoner: Basert på TMO-updaten, basert på ADP-updaten, og basert på AOSP-kildekode-releasen. Kom en ny versjon for et par dager siden, og det har vel vært et par som har klaget på småting, men ikke den type grunnleggende feil (så vidt jeg har fått med meg). Kjører du mye i bakgrunnen, vil uansett programmer bli drept, og den risken løper smspopup også. Ideelt sett burde det vært mulig for en bruker å spesifisere viktigheten av bakgrunnsprosesser/rekkefølgen de skulle drepes i. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vet noen av dere om det er mulig å ha norsk, engelsk og tysk ordbok på Android samtidig? (Jeg synes det er helt latterlig at de tre ordbøkene ikke er i samme region på alle andre ordbøker, men det er dessverre ikke jeg som bestemmer det.) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Du kan bruke en modifisert HTC_IME, litt avhengig av hvlken telefon du har. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Da er det ikke mulig å ha alle samtidig, men du kan skifte ordbok med to-tre trykk Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hmm.. ok, takk for svar! Det er uansett bedre enn å må legge inn alle ord man bruker i et av de tre språkene. Etter en stund glemmer jo telefonen de ordne også, så da er jeg tilbake til start. Rart at ikke språkpakker finnes som moduler. Burde jo være enkelt å implementere...? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Problemet er at det er håpløst å skrive om du skal bruke en ordliste med ord fra tre språk samtidig. Du ender opp med å måtte velge ord for nesten hvert eneste ord du skriver. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jepp. Så jeg har endt opp med å bruke den norske ordboken, og bare legge inn ord jeg bruker. Litt kronglete når ordlisten begynner å glemme ordene, samt i begynnelsen, men som regel går det veldig greit. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som vet om en måte jeg kan markere rundt 2000 mailer som "lest" ? Valgte på mobilen at den skulle laste ned alle mailene fra kontoen min, og selfølgeli ble jo alle merket som ulest Så nå står det at jeg har noe slikt som 2000 mails i innboksen Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er det Gmail? Da kan du vel bare merke alle på gmail.com og velge mark as read, også velge refresh på mobilen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Kan man ikke koble til Wifi via Ad-Hoc? finner iallefall ikke nettverket jeg lager, mens laptoppen min kobler til uten problemer. Stusser og litt på dette med gps. Har assistert gps på mobilen min, og det funker jo forsåvidt greit.. men har jeg også vanlig gps da? slik at jeg slipper kostnadene? noen mulighet for å slå av A-Gps i android, og bare bruke vanlig GPS? LG GW620, Android 1.5 Endret 13. mars 2010 av Complexity Lenke til kommentar
jealei Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 heisann, kjøpte i dag min første android phone, jeg har hørt masse om android og tenkte det var på tide å prøve, jeg befinner meg for tiden i hong kong hvor de har motorola milestone, den kjører android 2,0 tror jeg, denne kosta rundt 3500 norske å slo til siden da fikk jeg en litt unik mobil ikke alle i norge har, men nå må jeg sette meg inn i dette, viss jeg ønsker og instalere nye skins evt roms hvor må jeg gå da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) noen muligheter til å slette aplikasjoner som var på telefonen ifra før? kan jo ikke avinstalere de slik man kan på andre aplikasjoner. Har virkelig ikke bruk for 4 mail programmer (som fulgte med) nokk med ett.. Edit: får man kansje gjort det om man rooter telefonen? Endret 14. mars 2010 av Complexity Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 noen muligheter til å slette aplikasjoner som var på telefonen ifra før? kan jo ikke avinstalere de slik man kan på andre aplikasjoner. Har virkelig ikke bruk for 4 mail programmer (som fulgte med) nokk med ett.. Edit: får man kansje gjort det om man rooter telefonen? Jepp. Du må ha root-tilgang for å kunne endre noe på system-partisjonen. Etter det kan du bruke terminal emulator, root explorer eller andre filbehandlere som kan ta bruk av root. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå