Equanox Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Japp, lekte meg litt igår og fant den, denne virker dog kun på on-screen keyboardet! Noen som vet hvordan man kan aktivere denne til hardware-tastaturet, kun det jeg bruker når jeg faktisk skriver. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som har peiling på hvilke bluetooth-tastaturer som fungerer i Android? Evt hvilke mods som må gjøres? Har sett litt på ProKey, noen som har tips? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Når jeg skal kjøpe mitt første app (ja jeg har roota og kjørt marketenabler) så får jeg "Authorizing credit card..." har venta et 15min nå. Skal jeg vente lengre? Google Checkout-kontoen min er registrert i med Norge som land. Hva har dere gjort? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tror det tok veldig lang tid for meg også første gangen Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, jeg skal oppdatere min ADP1 fra 1.0 til 1.6 men firmvaren er ikke mulig aa laste ned fra htc sine adp1 sider. Ha noen mulighet til aa sende meg oppdateringen paa mail eller no? Det hadde vaert kjempeflott Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Har du slått av sending av referrer-informasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Finnes det et kart/gps til android? skal på visning og trenger sårt et program for å finne fram Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 google maps er vel noe av det beste du finner, men skal du ha "turn by turn" må du foreløpig se etter alternativer.. Nav4all finnes gratis på market, men jeg vet ikke hvor godt det funker i praksis. Copilot og Sygic er alternativer som koster penger. Finnes sikkert gode tester av disse rundt om på nettet. Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har du slått av sending av referrer-informasjon? Hva mener du? Nå har telefonen klikka jeg skal ha den inn på reperasjon. Har snakket med HTC Norge som videresendte meg til Delta (verkstedet HTC Norge bruker) Jeg har snakket med dem og de er villige til å fikse softwaren. det er en feil i os'et Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Innstillinger i nettleseren din kan gjøre at du ikke får lastet ned firmware fra HTC (det samme skjedde med meg). Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er ikke det som er problemet. De er fjerna fra HTC sine sider, visstnok p.g.a. noe lisenstrøbbel. De har vært borte i over en måned nå. Du kan laste de ned her isteden. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Uff da - sånn går det når man lar blårussen bestemme for mye Jeg har heldigvis lastet ned samtlige. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som har noe info om hva slags lisenstrøbbel, ofrresten? Utrolig drålig at HTC ikke sier noe. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Disse twitterne er den eneste infoen jeg har hørt om det: http://twitter.com/morrildl/status/6481516455 http://twitter.com/morrildl/status/6579818088 Noe som er litt merkelig er at Google Ion (developer Magic) imagene fortsatt er oppe, og at selve ADP1 imagene ikke er fjernet, bare linkene (som det står i øverste post på side 2 i linken jeg posta i forrige post). Endret 7. januar 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tuusen hjertlig takk. Jeg hadde en software feil på tlf'en en såkalt DOA-feil så sender den tilbake til Brigthstar corp og får forhåpentlig vis en ny en snart, men da kan jeg oppdatere den :!: Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Når vi først snakker om oppdateringen, gidder noen å lage en punkt for punkt guide eventuelt video på hvordan man oppdaterer ADP1?? Foreløpig har dere i forumet gitt bedre hjelp enn HTC!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tenker du på å oppdatere til siste offisielle ROM fra HTC, eller til en custom? Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Tenker du på å oppdatere til siste offisielle ROM fra HTC, eller til en custom? offisielle men kan godt få en på custom også vurderer det etterhvert tror jeg Endret 9. januar 2010 av Androidguy Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har bestilt meg en Android-telefon (htc Magic) og lurte på hvilke rom folk bruker. Her fant jeg en oversikt, men lurte på om noen av de er vanskeligere å gå til norsk tastatur/språk med. Oversikt: http://db.androidspin.com/android_build_information.asp Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har bestilt meg en Android-telefon (htc Magic) og lurte på hvilke rom folk bruker. Her fant jeg en oversikt, men lurte på om noen av de er vanskeligere å gå til norsk tastatur/språk med. Jeg bruker Cyanogen på min Magic, for å få den til å funke på Magic må man først flashe Cyanogen så flashe CyanogenMod EBI1/32A Port over før man booter. Har brukt Cyanogen i en god stund nå uten problemer. Husk å legge inn et recovery image el. som lar deg ta backup av orginal ROM'en din før du begynner å fikle. På den måten kan du alltid gå tilbake til stock. Jeg bruker Amon RA's recovery image for å ta Nandroid backup og flash'e nye ROM's. Når det gjelder tastatur, kan du laste ned Scandinavian keyboard med Norwegian dictionary fra market. Jeg klarer meg med orginaltastaturet hvor man f.eks. holder a lenge inne for å få tilgang til å velge å osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå