daihiep Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du må inn på en kategori før du kan velge det tror jeg. Gå inn på Applications - Entertainment og prøv når du har en liste over apps. Takk! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Kjøpte akkurat Spotify Premium, litt fordi jeg liker initiativet og at de gjør det mulig å betale for musikk, og for å teste på mobilen (ADP1). Programmet virker veldig greit å komme i gang med, men akkurat nå er det en stor mangel på widget. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har noen funnet noen oversikter over virtuelle tastaturer? Har prøvd meg litt frem men ikke funnet noe perfekt. Skulle likt noe som hadde lett av/på med predicive typing (så man lett kan skrive ord som ikke er i ordliste), og støtte for flere dictionaries på en gang (eller veldig lett å bytte mellom). Liker de hvor man har 2-3 tegn per bokstav, og trykker alt en gang, så gjetter den ordet, men de funker litt dårlig når man kun kan bruke en ordliste og skriver på 2 språk Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Apropo det, noen som vet hvordan man kan få HTC_IME- (eller hva det heter) tastaturet til å bruke scandinavin dictionary fra market? Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei alle sammen, Hadde ikke det vært litt mer oversiktlig å starte egne tråder for spesifikke temaer? Nå er det hav av informasjon i samme tråd, og helt umulig og man kan se at samme spørsmål ofte går igjen. Det hadde vært så mye enklere... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, og dette hadde vært enda bedre med en egen kategori. Her hadde vi jo oversvømt hele delforumet hvis alt skulle ha egne tråder. STEM! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Apropo det, noen som vet hvordan man kan få HTC_IME- (eller hva det heter) tastaturet til å bruke scandinavin dictionary fra market? Tenker du på standard HTC keyboardet? Ser ikke noe problemer med den ordboken som følger med. Skriver feil i ett kjør men den innebygde ordboken er konge til å rette det opp. Foresten, noen andre som har opplevd at SMS sluttet å virke etter root? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Tenker du på standard HTC keyboardet? Ser ikke noe problemer med den ordboken som følger med. Skriver feil i ett kjør men den innebygde ordboken er konge til å rette det opp.Den er ikke på norsk, DET er problemet mitt. Det kan hende det ville hjulpet å skifte locale, men det er uaktuelt, da det gjør at jeg går glipp av kommentarer på Market. Dessuten tviler jeg på at det faktisk følger med norsk ordliste til HTC-keyboardet i Cyanogens ROM. Prøvde å bytte locale, HTC-tastaturet har fortsatt bare engelsk språk i ordlisten. :/ Endret 9. september 2009 av NgZ Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 NgZ: jeg kjører Cyanogens for tiden, og fant ut at jeg måtte sette locale til norsk for å få norsk ordbok. I listen over ordbøker var det bare engelsk, men hvis jeg lot være å merke den (dvs. ikke trykket noe), fikk jeg norsk ordbok. Jeg ønsker også norsk ordbok, engelsk system. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har for lenge siden funnet ut at det beste for min del er å ha den engelske ordboken, og heller bare legge til alle ordene jeg bruker på en daglig basis etterhvert som jeg bruker de. Er litt knotete i begynnelsen, men hvis du tar backup av ordboken før du flasher en ny ROM, blir dette mye, mye lettere Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kjører MoDaCo's rom nå, rooted, og etter en hard reset så valgte jeg locale Norsk Bokmål (NO) som locale, og alt virket rett fra boksen. (Hero, da. Ikke magic eller dream.) Engelsk tastatur, men når jeg skriver en 'a' tolkes det som 'å' også. Så MoDaCo's rom inneholder hvertfall norsk ordbok. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 NgZ: jeg kjører Cyanogens for tiden, og fant ut at jeg måtte sette locale til norsk for å få norsk ordbok. I listen over ordbøker var det bare engelsk, men hvis jeg lot være å merke den (dvs. ikke trykket noe), fikk jeg norsk ordbok. Jeg ønsker også norsk ordbok, engelsk system. Har du siste stable? Jeg får ikke valgt bort engelsk i instillingene til "touch input". Det er forresten HTC-tastaturet, sånn vis du overså den biten. Det er en smule irriterende, programmet må jo hente ordlister fra et sted - sannsynligvis en tekstfil. Får kanskje starte en tråd på xda. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Har siste stable ja (legger inn experimental as we speak). Velg engelsk locale, lagre, og tilbake til norsk - uten å endre språk. Da sto hvertfall boksen tom hos meg, og norsk fungerte. Det er nok HTC-tastaturet ja, det med XT9. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Weeeheeey! Nå funka det! Veldig sært, for jeg prøvde akkurat det samme i stad, men da var det engelsk allerede valgt. Jeg har valgt engelsk når jeg har hatt norsk locale tidligere, så kanskje den bare husket det, og at man måtte bytte et par ganger. Er vel kanskje mer trolig at det var fordi jeg nå gikk ut av instillingsprogrammet mellom hvert steg, så den rakk å oppdatere valgene. Ikke vet jeg. Fungerer nå ihvertfall. Nå skulle jeg bare veldig gjerne sett engelske (eller helst engelske, norske, svenske og danske) kommentarer på market. Noen som har ideer om hvordan det kan fikses? Jeg vil tro det er mulig å hardkode hvilke locale market skal vise kommentarer fra, eller be det sjekke en annen verdi en telefonens locale-innstillinger. Men det er sannsynligvis en smule jobb. Endret 10. september 2009 av NgZ Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vil helst ha alt unntatt tastatur på engelsk. Si fra hvis du finner ut hvordan HTC IME kan være på norsk, mens resten av telefonen er engelsk Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) slettet Endret 12. september 2009 av Andre88no Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen andre som har problemer med å få opp tilleggs kalendrene som er lagt til Google Calendar? Jeg har min hovedkalender, helligdager og et par kalendere som viser når mine favorittlag spiller. Hovedkalender og helligdager kommer opp, men resten er ikke på magic'en. Hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når jeg sjekker timeplanen min på nettsiden til høgskolen så ser jeg følgende mulighet "[Last ned reservasjonene i vCal eller iCal-format]", er det noen mulighet for å få til dette via htc magic? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gå til Google Calendar -> Settings -> Calendars -> Import calendar. Hvis du vil ha det med en gang på mobilen, gå til Settings -> Data synchronization -> Trykk menu -> Sync now, ellers er det bare å vente en stund. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gjør det på calendar.google.com Egenskaper og importer kalender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå